Autor
|
Tema: 4000 peus: Aventura al Puigmal ... REPORTATGE FOTOGRÀFIC !! (Llegit 2078 vegades)
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3288
|
Ósti, yu... quexaxi piruli de kedada.. molt bona xics.. a vorer si el 5 i 6 d'agost m'ho feu passar tan bé com ho heu fet en aquesta ocasió...
Quina gent, quin bon rotllo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Osti, meteocoll, no li diguis res de moment a aquell amic de Montserrat per sortir dilluns, he de deixar que es recuperi el genoll o me'l carregaré. A veure si de cara a dijous...
Val, val ... Ostia, sense conyes ... vigila el genoll, a veure si per la burrada d'avui, et quedaràs sense sortir un munt de dies. Bones notícies: m'he aixecat amb el genoll molt millor que ahir, no estic perfecte però tampoc pitjor de com podria estar qualsevol que hagues fet la burrada d'ahir sense entrenament, de totes maneres prefereixo donar-li una mica de descans, així que jo quedaria per dijous per anar a Montserrat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29613

|
Osti, meteocoll, no li diguis res de moment a aquell amic de Montserrat per sortir dilluns, he de deixar que es recuperi el genoll o me'l carregaré. A veure si de cara a dijous...
Val, val ... Ostia, sense conyes ... vigila el genoll, a veure si per la burrada d'avui, et quedaràs sense sortir un munt de dies. Bones notícies: m'he aixecat amb el genoll molt millor que ahir, no estic perfecte però tampoc pitjor de com podria estar qualsevol que hagues fet la burrada d'ahir sense entrenament, de totes maneres prefereixo donar-li una mica de descans, així que jo quedaria per dijous per anar a Montserrat.  Ue!!!! De puta mare noi!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|