Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: WVS i la seva tonteria... (Llegit 478 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3238

Vilafranca 2001
|
El vws te una tonteria de les mes grosses..., si tens el punter del ratolí a la part de dalt de tot de la pantalla, es a dir sobre la barra de títol del programa i sense voler pitges el boto dret del ratolí, es queda oberta la petita finestra de “Restaurar, Miniminzar, etc”..., si no la treus, el programa queda aturat i no acumula cap dada, ni a la pantalla, ni a les imatges, ni a la base de dades, com si el tinguessis parat... en els darrers dies ja m’ha passat dues vegades, grrrrr..., aneu amb molt de conta...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Collons, ja el vaig patir aquest software, és molt ordenat visualment, agradable de manipular i sobretot molt guapo.. però collons té 3 o 4 rucades que el fan una merda.
Altra problema es que segons com li peta, si reinicies el pc et fot dades de pluja a pendre pel cul.. les duplica.
En fi, petites coses que s'haurien de polir i passen de tot.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3238

Vilafranca 2001
|
Collons, ja el vaig patir aquest software, és molt ordenat visualment, agradable de manipular i sobretot molt guapo.. però collons té 3 o 4 rucades que el fan una merda.
Altra problema es que segons com li peta, si reinicies el pc et fot dades de pluja a pendre pel cul.. les duplica.
En fi, petites coses que s'haurien de polir i passen de tot.
Saps que passa, que per mes que ho tingui tot controlat, tinc els dos ordinadors junts, i al treballar amb la maquina que fa servir la meva dona sense voler el ratolí es va quedar en la situació que avanç he dit, la primera vegada van ser 30 minuts, però la segona fins que jo no vaig arribar a casa, varen passar 4 hores tot parat... collonssss!!!!.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Per això et dic, que son collonades que ja em diràs quina gracia et fot que passi...
imaginat que en aquelles 4 hores fot a ploure...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1345

|
Quins observadors que ho deixen tot per les màquines...;-)
El millor és programar-ho com a servei i així ni el veus ni et pot passar res d'això. Hi han diversos programes que permeten fer-ho, val la pena. Si has de tocar alguna cosa, atures el servei i l'obres com a aplicació - fins i tot es pot fer un arxiu BAT que ho faci, tot això!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|