Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Necessito consell (Llegit 411 vegades)
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1293

|
Tinc portàtil i sobretaula (de fet torresotataula), amb gairebé idèntiques prestacions que el teu: 700 MHz, 256 MB ram i 20 GB - i faig servir gairebé exclusivament el de sobretaula, que s'escalfa menys i durarà més, i és molt més ràpid (els discos durs dels portàtils són més lents d'accés, i ralenteixen la màquina per això).
No sé què vols fer amb el PC, però jo al teu lloc no m'el canviaria si no és necessari, amb 700 MHz trobo que ja tira bastant, diga'm antiquat...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5220

Informàtic desaprofitat
|
Parlo de la meva experiència. Porto 11 anys treballant amb portàtils (marques importants com Toshiba, Dell, IBM, ... o segones marques -ara estic amb Hundix i Sire)
TOTS tenen collonades. Una reparació és sempre molt més cara en un portàtil. Per exemple, canvia-li una gravadora (de 120€ no baixes quan en un de sobretaula amb 60€ la tens). La bateria que porten no és de per vida (això ja se sap): no intentis canviar-la per una de nova, són força cares. I així podria continuar.
A l'Empordanet, li dóno tota la raó. Els ratolins que porten són .. . Jo també vaig amb el ratolí a la bossa 
Definitivament. SOBRETAULA.
PIV 2800 Celeron amb 512MB, HD 160GB SVGA 128, gravadora DVD's i TFT per uns 800€ o menys PIV INTEL Dual Core 3GB uns 1000€
Au va, a trencar-s'hi el cap. Saluts!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3910

|
Tinc portàtil i sobretaula (de fet torresotataula), amb gairebé idèntiques prestacions que el teu: 700 MHz, 256 MB ram i 20 GB - i faig servir gairebé exclusivament el de sobretaula, que s'escalfa menys i durarà més, i és molt més ràpid (els discos durs dels portàtils són més lents d'accés, i ralenteixen la màquina per això).
No sé què vols fer amb el PC, però jo al teu lloc no m'el canviaria si no és necessari, amb 700 MHz trobo que ja tira bastant, diga'm antiquat...
Home, es que la meva idea es montar un petit entorn de proves machacant a saco el meu antic pc, convertint-lo en un servidor amb linux. I clar, d'aquesta manera no el podré utilitzar per res més.
Pel que veig tots estau d'acord en l'adquisició d'un sobretaula. Us faré cas i ja veurem que en surt de tot això. Si de cas més endavant el necessito ja em compraré un portatil.
Gràcies a tots!! Ens veim al topic de fotografia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]