Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: S'ha mort el meu GPS (Llegit 595 vegades)
|
desferracavalls
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 113
|
Tenia de fa molt temps un GPS Garmin Etrex,que ha deixat de funcionar,el meu amiguet electronic diu que no es reparable.Haure de buscar-ne un de nou,havia sentit que si PDA mes GPS incorporat,PDA mes GPS amb bluetoo o com es digue,Feu-me cinc centims de tot aixo,ah es per anar a peu no per cotxe
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Per anar a peu jo tinc un Magellan sport track color, i va de nassos, les pda's son mes pensades per anar amb vehicle, el meu pots fer els itineraris en dos i tres dimensions, guarda el recorregut amb dades d'alçada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mandor
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 551
|
Depende del uso y de los gustos, el mio es que creo que es mucho mas flexible una pda, que no esta dedicada a la navegacion exclusivamente, entre las pda las hay primarias, gps integrado y 4 funciones mas, y las bluetooth con gsm que permiten conexion a internet sobre gprs, por 4 pesetas mas. Pudiendo elegir prefiero un aparato multifuncion que no uno con dedicacion exclusiva. Yo tengo la qtek 2021i con el tomtom bluetooth y va de maravilla, en la tarjeta externa puedes llevar el software que te interese
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11822

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Tenia de fa molt temps un GPS Garmin Etrex,que ha deixat de funcionar,el meu amiguet electronic diu que no es reparable.Haure de buscar-ne un de nou,havia sentit que si PDA mes GPS incorporat,PDA mes GPS amb bluetoo o com es digue,Feu-me cinc centims de tot aixo,ah es per anar a peu no per cotxe
Jo tinc una PDA amb GPS Bluetooth i amb el CompeGPS Pocket va de maravella, apart pots ficar més programes com el GPS Dash...l'unic inconvenient que crec tenen avui dia les PDA's és l'autonomia, si no recordo malament, amb la bateria al 100% son unes 2 hores. Si vols un dia quedem, i xerrem fent un granissat al d'Amaré  Normalment tinc el messenger en funcionament tot el dia...deixa'm el "recado" allà
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2593

|
Explico una mica les meves experiències, repetint alguns punts ja esmentats.
Des de fa uns anys he sigut usuari de forma directa de Magellan Sportrak i de forma indirecta de Garmin Etrex. Per el que volia (excursionisme, creació i revisió de mapes excursionistes, etc.) m'han anat molt bé, especialment el Magellan per la seva millor sensibilitat i la bona recepció en posició vertical. (Posat dret dins d'una butxaca de la motxilla i per dins el bosc funciona).
Però fa unes setmanes vam provar un Royaltek Sirf3 Bluetooth + PDA + Oziexplorer per PDA i ......... "no hay color".
Aventatges: - recepció inmillorable i precisa dins de bosc espés. - seguiment en el camp sobre topogràfics o ortofotos de la zona (tota l'informació de Catalunya és gratuïta i està a l'abast)
Inconvenients: - Poca durada de les bateries del PDA, cosa que es pot solventar fent: --- Posar-hi un "pack" de bateries extern, si és vol tenir engegat tota l'estona per capturar track --- Engegar només el PDA en els moments que es necessita. Com que mentrestant el GPS està engegat (té una llarga autonomia) la resposta és inmediata. Això no permeterà, però, capturar el track.
Per acabar: qualsevol que busqui un GPS ara, i que vulgui precisió, que agafi tecnologia Sirf3. Res a veure amb tot lo anterior, que queda totalment desfasat. El Royaltek va estar rebent fins que ens vam ficar uns metres dins d'una bauma profunda.
De software per PDA també hi ha el CompeGPS. Producte nacional i de bona qualitat. D'aquest no he tingut ocasió de provar la versió per PDA.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
la llàstima es que no es pot conectar amb facilitat un etrex o qulasevol GPS amb sortida port sèrie, a un a PDA o o smartphone amb bluetooth o entrada USB, si no fos per això seria la millor opcció perqué aquestos gps's guarden els tracks que pots descarregar a "posteriori" i no perds info.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|