Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
13 Octubre de 2008, 11:57:25
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  S'ha mort el meu GPS
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: S'ha mort el meu GPS  (Llegit 539 vegades)
desferracavalls
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 110

S'ha mort el meu GPS
« en: 25 Juliol de 2006, 20:42:21 »

Tenia de fa molt temps un GPS Garmin Etrex,que ha deixat de funcionar,el meu amiguet electronic diu que no es reparable.Haure de buscar-ne un de nou,havia sentit que si PDA mes GPS incorporat,PDA mes GPS amb bluetoo o com es digue,Feu-me cinc centims de tot aixo,ah es per anar a peu no per cotxe
En línia
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Gènere: Masculí
Missatges: 22002

Nova Zodiac

Re: S'ha mort el meu GPS
« Resposta #1 en: 25 Juliol de 2006, 21:22:24 »

Per anar a peu jo tinc un Magellan sport track color, i va de nassos, les pda's son mes pensades per anar amb vehicle, el meu pots fer els itineraris en dos i tres dimensions, guarda el recorregut amb dades d'alçada
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #2 en: 25 Juliol de 2006, 22:30:13 »

Per anar a peu jo tinc un Magellan sport track color, i va de nassos, les pda's son mes pensades per anar amb vehicle, el meu pots fer els itineraris en dos i tres dimensions, guarda el recorregut amb dades d'alçada
I per navegar amb ràpida també deu servir, no ??

En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3583

Hola GUAPU!!

« Resposta #3 en: 25 Juliol de 2006, 22:44:13 »

Si no et va l'AC, per que vols un GPS..... Raaaaaaapida  Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22002

Nova Zodiac

« Resposta #4 en: 25 Juliol de 2006, 22:48:04 »

Si no et va l'AC, per que vols un GPS..... Raaaaaaapida  Grin
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
mandor
Cumulus Mediocris

Missatges: 551

« Resposta #5 en: 25 Juliol de 2006, 23:30:54 »

Depende del uso y de los gustos, el mio es que creo que es mucho mas flexible una pda, que no esta dedicada a la navegacion exclusivamente, entre las pda las hay primarias, gps integrado y 4 funciones mas, y las bluetooth con gsm que permiten conexion a internet sobre gprs, por 4 pesetas mas. Pudiendo elegir prefiero un aparato multifuncion que no uno con dedicacion exclusiva. Yo tengo la qtek 2021i con el tomtom bluetooth y va de maravilla, en la tarjeta externa puedes llevar el software que te interese
En línia
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 11413

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #6 en: 26 Juliol de 2006, 01:14:09 »

Tenia de fa molt temps un GPS Garmin Etrex,que ha deixat de funcionar,el meu amiguet electronic diu que no es reparable.Haure de buscar-ne un de nou,havia sentit que si PDA mes GPS incorporat,PDA mes GPS amb bluetoo o com es digue,Feu-me cinc centims de tot aixo,ah es per anar a peu no per cotxe

Jo tinc una PDA amb GPS Bluetooth i amb el CompeGPS Pocket va de maravella, apart pots ficar més programes com el GPS Dash...l'unic inconvenient que crec tenen avui dia les PDA's és l'autonomia, si no recordo malament, amb la bateria al 100% son unes 2 hores.
Si vols un dia quedem, i xerrem fent un granissat al d'Amaré  Grin
Normalment tinc el messenger en funcionament tot el dia...deixa'm el "recado" allà
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
boira
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2400

« Resposta #7 en: 26 Juliol de 2006, 13:50:50 »

Explico una mica les meves experiències, repetint alguns punts ja esmentats.

Des de fa uns anys he sigut usuari de forma directa de Magellan Sportrak i de forma indirecta de Garmin Etrex. Per el que volia (excursionisme, creació i revisió de mapes excursionistes, etc.) m'han anat molt bé, especialment el Magellan per la seva millor sensibilitat i la bona recepció en posició vertical. (Posat dret dins d'una butxaca de la motxilla i per dins el bosc funciona).

Però fa unes setmanes vam provar un Royaltek Sirf3 Bluetooth + PDA + Oziexplorer per PDA i ......... "no hay color".

Aventatges:
- recepció inmillorable i precisa dins de bosc espés.
- seguiment en el camp sobre topogràfics o ortofotos de la zona (tota l'informació de Catalunya és gratuïta i està a l'abast)

Inconvenients:
- Poca durada de les bateries del PDA, cosa que es pot solventar fent:
--- Posar-hi un "pack" de bateries extern, si és vol tenir engegat tota l'estona per capturar track
--- Engegar només el PDA en els moments que es necessita. Com que mentrestant el GPS està engegat (té una llarga autonomia) la resposta és inmediata. Això no permeterà, però, capturar el track.

Per acabar: qualsevol que busqui un GPS ara, i que vulgui precisió, que agafi tecnologia Sirf3. Res a veure amb tot lo anterior, que queda totalment desfasat. El Royaltek va estar rebent fins que ens vam ficar uns metres dins d'una bauma profunda.

De software per PDA també hi ha el CompeGPS. Producte nacional i de bona qualitat. D'aquest no he tingut ocasió de provar la versió per PDA.
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 8443

« Resposta #8 en: 26 Juliol de 2006, 13:55:19 »

la llàstima es que no es pot conectar amb facilitat un etrex o qulasevol GPS amb sortida port sèrie, a un a PDA o o smartphone amb bluetooth o entrada USB, si no fos per això seria la millor opcció perqué aquestos gps's guarden els tracks que pots descarregar a "posteriori" i no perds info.....
En línia
CalPirro
Fractocumulus
**

Missatges: 92

« Resposta #9 en: 26 Juliol de 2006, 20:09:31 »

la llàstima es que no es pot conectar amb facilitat un etrex o qulasevol GPS amb sortida port sèrie, a un a PDA o o smartphone amb bluetooth o entrada USB, si no fos per això seria la millor opcció perqué aquestos gps's guarden els tracks que pots descarregar a "posteriori" i no perds info.....
Sí que es pot: http://www.pcables.com/prod6.html
En línia

Castellnou d'Ossó (Urgell - Lleida)
Dades actualitzades a http://avired.com/calpirro/
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió