Autor
|
Tema: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!! (Llegit 2452 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11822

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Passada de fotos Jordi... Pel que he vist en els vostre reportatges, sembla que la banda on vau anar ahir, és molt més "dura" paisagisticament parlant, crec que no tenen res a comparar amb el Piri de Lleida, la del circ de Cotatuero és realment impresionant. Sense menysprear el nostre Piri, m'agrada molt més el Piri d'Osca que el de Lleida o Girona...el trobo més "espectacular" Una cosa que crec que falta en aquest reportatge, seria un mapa més o menys de la localització i l'itinerari que vau fer...al menys a mi m'agrada tindre situades les coses. Low, coll, sinner...la meva enhorabona, tant de bó, les meves aptituts físiques fosen com les de fa uns anys enrrera, ja veurieu quina màquina estaba fet jo... Ains...quins records...!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34843

|
Passada de fotos Jordi... Pel que he vist en els vostre reportatges, sembla que la banda on vau anar ahir, és molt més "dura" paisagisticament parlant, crec que no tenen res a comparar amb el Piri de Lleida, la del circ de Cotatuero és realment impresionant. Sense menysprear el nostre Piri, m'agrada molt més el Piri d'Osca que el de Lleida o Girona...el trobo més "espectacular" Una cosa que crec que falta en aquest reportatge, seria un mapa més o menys de la localització i l'itinerari que vau fer...al menys a mi m'agrada tindre situades les coses. Low, coll, sinner...la meva enhorabona, tant de bó, les meves aptituts físiques fosen com les de fa uns anys enrrera, ja veurieu quina màquina estaba fet jo... Ains...quins records...!! 
Mapa afegit 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9577
|
Menuda patedada y menuda brecha la de Sinner La tormenta un poco sosa, pero bueno ; las fotos del arcoiris se salen
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11822

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Passada de fotos Jordi... Pel que he vist en els vostre reportatges, sembla que la banda on vau anar ahir, és molt més "dura" paisagisticament parlant, crec que no tenen res a comparar amb el Piri de Lleida, la del circ de Cotatuero és realment impresionant. Sense menysprear el nostre Piri, m'agrada molt més el Piri d'Osca que el de Lleida o Girona...el trobo més "espectacular" Una cosa que crec que falta en aquest reportatge, seria un mapa més o menys de la localització i l'itinerari que vau fer...al menys a mi m'agrada tindre situades les coses. Low, coll, sinner...la meva enhorabona, tant de bó, les meves aptituts físiques fosen com les de fa uns anys enrrera, ja veurieu quina màquina estaba fet jo... Ains...quins records...!!  Mapa afegit  Gràcies Jordi, ara ja m'he situat millor...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 783
|
quines fotos més maques!!!!!
impressionant!! felicitats a tots tres!!
Montgròs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|