Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 04:23:34
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!!
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ... 11 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!!  (Llegit 2452 vegades)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 11822

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Re: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!
« Resposta #10 en: 27 Juliol de 2006, 10:56:18 »

Passada de fotos Jordi...
Pel que he vist en els vostre reportatges, sembla que la banda on vau anar ahir, és molt més "dura" paisagisticament parlant, crec que no tenen res a comparar amb el Piri de Lleida, la del circ de Cotatuero és realment impresionant. Sense menysprear el nostre Piri, m'agrada molt més el Piri d'Osca que el de Lleida o Girona...el trobo més "espectacular"
Una cosa que crec que falta en aquest reportatge, seria un mapa més o menys de la localització i l'itinerari que vau fer...al menys a mi m'agrada tindre situades les coses.
Low, coll, sinner...la meva enhorabona, tant de bó, les meves aptituts físiques fosen com les de fa uns anys enrrera, ja veurieu quina màquina estaba fet jo...
Ains...quins records...!!  Cry Cry
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34843

Re: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!!
« Resposta #11 en: 27 Juliol de 2006, 11:16:22 »

Pel que he vist en els vostre reportatges, sembla que la banda on vau anar ahir, és molt més "dura" paisagisticament parlant, crec que no tenen res a comparar amb el Piri de Lleida, la del circ de Cotatuero és realment impresionant. Sense menysprear el nostre Piri, m'agrada molt més el Piri d'Osca que el de Lleida o Girona...el trobo més "espectacular"
Una cosa que crec que falta en aquest reportatge, seria un mapa més o menys de la localització i l'itinerari que vau fer...al menys a mi m'agrada tindre situades les coses.
Low, coll, sinner...la meva enhorabona, tant de bó, les meves aptituts físiques fosen com les de fa uns anys enrrera, ja veurieu quina màquina estaba fet jo...
Ains...quins records...!! Cry Cry

Mapa afegit Tongue

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

lucarr
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 15785

Booooomb !!!

Re: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!
« Resposta #12 en: 27 Juliol de 2006, 12:00:00 »

Felicidades chicos  Cheesy Cheesy Cheesy   soys unos monstruos de la montaña  Shocked Shocked

Sinner esto te pasa por subir a las montañas con las manos en los bolsillos  Grin Grin Grin Grin

En línia

Viladecans 620 mm anuales
josepet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1534

Re: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!!
« Resposta #13 en: 27 Juliol de 2006, 12:03:17 »

Impressionant.
En línia

"Ladran, luego cabalgamos"
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9577

« Resposta #14 en: 27 Juliol de 2006, 12:14:23 »

Menuda patedada Shocked Shocked Shocked  y menuda brecha la de Sinner Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed La tormenta un poco sosa, pero bueno Grin; las fotos del arcoiris se salen Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11822

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #15 en: 27 Juliol de 2006, 12:28:02 »

Ains...quins records...!! Cry Cry

Mapa afegit Tongue

Gràcies Jordi, ara ja m'he situat millor... Kiss
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
montgros
Cumulus Mediocris

Missatges: 783

« Resposta #16 en: 27 Juliol de 2006, 12:49:32 »

quines fotos més maques!!!!! 

impressionant!! felicitats a tots tres!!

Montgròs
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #17 en: 27 Juliol de 2006, 13:10:32 »

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Felicitats Nois/es !!!
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34843

« Resposta #18 en: 27 Juliol de 2006, 13:52:30 »

Des de la zona del Vignemale i fins la zona del Perdiguero ... el Pirineu és un altre món ... no té res a veure amb el que nosaltres coneixem de per aquí.

Wink
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30864

« Resposta #19 en: 27 Juliol de 2006, 14:13:54 »

Sinner esto te pasa por subir a las montañas con las manos en los bolsillos  Grin Grin Grin Grin

Osti, ibamos de paseo, no?  Grin
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Pàgines: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ... 11 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió