Autor
|
Tema: Taillón, 3146 mts !!!! Atacado por Serradets, Brecha de Rolando y El Dedo !!!! (Llegit 2448 vegades)
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Ja deia jo que m'agradava massa la mountain
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Sinner ... has de venir a la macro, no hi pots faltar !!!!  Hi aniria..però estic lesionat. Em fot més mal el cop que la ferida, però del tall encara surt sang Coses de la muntanya tu, no em preocupa gens  A més, la de demà no es moura del lloc  tranquil que no pasarà res, hay vigilancia
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Sinner ... has de venir a la macro, no hi pots faltar !!!!  Hi aniria..però estic lesionat. Em fot més mal el cop que la ferida, però del tall encara surt sang Coses de la muntanya tu, no em preocupa gens  A més, la de demà no es moura del lloc  tranquil que no pasarà res, hay vigilancia  No cony, si no hi vaig jo, no has de vigilar res  parlo de disabte al Balitus, deixe'm-.ho en que hi haurà vigilància
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
Bueno lo mejor esos paisajes son la leche.
Por cierto sinner con el vasco-francés ese que te comunicabas con el ¿en castellano-gabacho?
por cierto nen ten más cuidao no te vayas a dejar la crisma en esas caidas 
os veo la semana que viene al Vallibierna
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|