Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Piada de la setmana passada al Ballibierna 3058m; aneu fent boca jeje (Llegit 318 vegades)
|
Herman
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2134

|
Bé us poso el report de la sortida de la setmana passada. Auixí molts us en feu una idea. Ens va sortir un dia molt clar amb bona visibilitat.
Comecem la pujada, fent tot el llac, i anem gaunyant altura. Hem començat a les 7 del matí. Sortim de la vall i el sol comença a picar fort:

Fem un descanset; abans de la darrera rampa:

Arribo al coll i mentres espero als altres faig alguna foto:

Aquesta es la rampa final molt dura, els meus companys acabant:

Uns quants que pugen per la banda per on baixarem,...hi ha una bona timba desde el coll:

A la cresta hi ha unes bones vistes; al fons, Zona del Perdiguero:

Ens queda poc pel cim,...el cabra del meu germà s'ha avançat uns metrets;

EStem al cim del Ballibierna; el meu germà amb la gorra; el meu amic Toni a la dreta,...i la meva xicota al fons:

Bones vistes sobre el Massis de la Maladeta,...mab l'Aneto al mig:

Aquí tenim, el passo del caballo amb uns companys que ens hem trobat pujant, en plena acció:

Bastant lluny cap a l'oest teníem aquestes muntanyes,...que no sé quines són,..suposo que la zona del Mte Perdido:

El Pic de Posets, en primer terme:

Aquí el grup passant el pas; primer la meva xicota Montse, el meu germà, la xicota del Toni; Vero, i el Toni.

Acabant de passar:

Aquí es veu la timba que hi ha cap a la banda de Bensasc diguéssim jeje

Paisatge espectacular desde el cim del Culebres,..amb el Posets al fons i a la dreta la vall de Ballibierna (es diu així no??); en primer terme es veuen els pics de Llauset crec,..amb els seus colors marcians:

En la desgrimpada ens liem una mica,..i no he fet fotos, pq n'estava fins els collons,...després ja més tranquils,..i un cop feta la tartera estavem a prop dels cotxes,...i del dinarrrrrrr jeje:

Mirem enrere i tenim el cami que hem fet per baixar:

Per fi arribem a baix,...aquí una fodel Ballibierna vist desde la presa de Llauset (noteu qie hi havia força cotxes,..però la majoria anaven a una cabaneta que hi havia al costat del pàrking):

Ja està,..salut!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Manresa Cat Central
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Jejejejej ... ostres que guapes les fotos !!!!!!
Escalfeu motors per la setmana vinent 
Ostia, avui jo estic petat ... feina molt temps que no apretava tant ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Esperem que no sigui habitual de cada any i que l'any vinent estigui millor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|