Autor
|
Tema: Balaitus, 3144 mts !!!! En busca de la montaña perdida !!!! (Llegit 2350 vegades)
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Ya, ya........ Era por enredar un poco
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30311

|

No tengo palabras 
Simplemente, espectacular. Vaya par de toros.....como tirais, la madre que os trajo. Ya apuntaba buenas maneras la Wind en Montserrat, pero esto me ha dejado flipando.
Pensandolo friamente, menos mal que no fui, no hubiese tenido ni moral ni fondo físico para llegar ni siquiera a la cima 
Solamente queda felicitar a todos vosotros, por la gesta conseguida
Felicidades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.D Me queda el pico como pendiente
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30311

|
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Herman
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2148

|
Los famosos glaciares rocosos del Balaitus supongo que estan en la cara norte. Vosotros subisteis por la SW???
Si, están en la cara N viniendo de la France ... Nosotros subimos por la WSW hasta la gran diagonal que te sube al pico por la N. El Pico nevado que hay digamos a la derecha del Vignemale, en la foto que haces hacia el este debe ser el Infierno no??
Si señor !!  El MIdi d'Ossau no queda al oeste del Balaitous??
Si perdón, me he equivocado al escribir el tópic, está al W ... Las fotos hacia el sur deben ser la zona del Anie??
Al S tenemos las Sierras de Partacua y Tendenera ... A vale la zona de la Partacua,....coño es wapo esto,..desde luego desde Aigüestortes hasta ahi, es muy muy diferente de la zona oriental,..y mucho más wapo
|
|
|
|
|
En línia
|
Manresa Cat Central
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34318

|
Razón no te falta Herman ...
El Pirineo central, es mucho Pirine, sobretodo entre el Perdiguero y la zona del Vignemale.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|

ole, ole i ole!!! Enhorabona a tots dos!!!!!!!!!!!!!!!!!
a més a més per que veieu com és la wind, quan va arribar a casa se'n va anar amb uns amics que l'esperavem per anar de marxa i va aguantar practicament fins a tancar el local, ballant com una boja . Nena, et farem un club de fans!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
|
|
|