Autor
|
Tema: Balaitus, 3144 mts !!!! En busca de la montaña perdida !!!! (Llegit 2474 vegades)
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
UEEEEE !!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
QUEREMOS UN HIJO TUYOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
JAJAJAJJAJA
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herman
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 2351

|
Va titussss,...anem a fer un pic ben parit,...jordi,....anem al Vignemale,..digueu-m'ho amb un parell de setmanes,....o podríem esperar les primeres neus, a mitg octubre....¿¿Que us sembla???
Ostia ... jo deixaria la glaçera del Vignemale pel més de juny de l'any vinent ... Mmmmm ... li tinc ganes al Mt. Perdut per Pineta dormint al Balcón. Jo hi vindria si com a molt hi anèssim 6 persones amb bon estat físic, jo portaria a un acompanyant i tú podries portar a 3 més. Tot sense fer gaire mullader aquí al fòrum, no és un pic per anar-hi molts. 2 i 3 de setembre no seria una data dolenta. Aquesta setmana no puc,..pq del 2 al 10 de setembre estic de viatges a (oju que no es pot dir) a Islandia, jejeje. El Perdut el fari de bon grat qualsevol altre dia se setembre després del dia 10; quan ho tinguis decidit fes-me un privi; tinc topt el setembre de vacances jo.
|
|
|
|
|
En línia
|
Manresa Cat Central
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Doncs llavors ens anem al 23-24 de setembre ...
El temps pot marcar una mica l'atac, però a priori no ho veig imposible.
Mmmm ... el Mont Perdut per Pineta, és un tros de pic amb més de 2mil metres de desnivell.
Lo seu seria dormir a mig camí, si dormim a Pineta ... fer-lo d'una tirada pot ser interminable, pitjor que ahir al Balaitus.
Ja ho anirem parlant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|