Autor
|
Tema: Analizando Agosto 2006 (seguimiento torrido veraniego) (Llegit 2978 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9642

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Yo ya lo tengo fresco con 23.5ºC de media, cuando lo habitual serían 24.2ºC. Aún pesan los primeros dias del mes. Y quedan los dias teóricamente menos cálidos del mes, que ya veremos tal como se presenta ahora. Desde 1984 los agostos más frescos que tengo son el de 1985, con 22.3ºC, el de 1984, con 22.5ºC, el del 2005, con 22.6ºC, y el del 2002, con 22.7ºC
ya veremos cuanto dura el viento de Norte, humedades bajas ...dias largos... temperaturas en alza de nuevo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
quimet
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 322
|
A Cerdanyola tinc una mitjana de 23,3º que és -1,2º respecte a la mitjana dels darrers 15 anys. Avui hem tornat a tenir una màxima superior als 30º (feia 10 dies que això no pasava) però la mínima encara és baixa.
A veure que pasa la setmana que ve, si tenim calorades o potser tempestes i fresca . Els models no es posen gaire d'acord.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14540

|
Per aqui al Maresme tinc una mitjana de 24.3ºC aquest mes d'Agost... Les màximes es queden a ratlla... amb prou feines arribo als 28-29ºC. Les mínimes tornen a pujar, desprès de l'última refrescada en la que vaig baixar dels 20ºC durant 5 nits... tornen les nits tropicals
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13143

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Po zí, amb l'entrada del mestraló a principis de mes, el canvi ha sigut radical.... quasi bé no em suat ni una gota tot l'agost.. quina maravella.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13143

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Al tantu que ha parlat l'esclau 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
Por el centro los últimos dias estan siendo muy,muy frescos los 4 últimos dias 18.8ºC de media...ahora la media del mes la tengo exactamente en 25.03ºC o sea 25ºC no esta pero que nada mal, eso si es el primer Agosto del que recojo datos asi que de momento no puedo comparar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ipj
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 369
|
Ayer yo tuve 14,1 grados de mínima, la mínima más baja de un mes de Agosto que yo recuerde
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|