Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Octubre de 2008, 01:50:19
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Que estalviin aigua ells!
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Que estalviin aigua ells!  (Llegit 411 vegades)
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 831

Que estalviin aigua ells!
« en: 2 Agost de 2006, 20:46:22 »

Avui estic indignat, després d'un més de vacances torno a la feina pel recorregut habitual, tot perfecte fins i tot han re-asfaltat l'autopista en una nova sortida  Smiley que bé. doncs al arribar a una zona que estaven construint una nova rotonda, arribo i han posat una nova rotonda amb gespa i l'estaven regant a saco a la 1 del migdia, en aquest cas es tracta d'una zona comercial en un poligon de Terrassa. Estimades autoritats i excelentissims senyors de l'ajuntament de Terrassa, quina gran idea regular el transit l'any 2006 amb una rotonda millor que un semàfor, però i la gespa?  Huh i l'aigua?  Huh jo a casa meva inverteixo en aixetes que dosifiquen l'aigua i l'aire per gastar menys, poso diposits dels WC amb boto de buidar només mitg diposit, rego les plantes amb l'aigua que surt dels aires acondicionats i vostes que son qui hem demane això construeixen noves rotondes (on recordo, que no es zona verda on hi pugi passejar la gent o jugar els nens, sino que es un element purament arquiteconic de transit, i me les fan de GESPA!!!!!
Quans litres gasten per regar aquesta merdada al dia??? de ben segur molts més dels que jo estalvio tancant l'aixeta mentre hem rento les dents o m'afaito, i jo ho haig de fer oi??
Quin canón de l'aigua els cobren a vostés per regar una maleida rotonda de gespa, perque a mi hem cobren 10€ cada més per poder tenir higiene necessaria per a la meva vida diaria.

Collons! foteu les rotondes amb pedres decoratives, o de ciment directament i deixeu de caure en hipocresia constant menta, i deixe de donar pel put.....cu.... a la gent amb l'estalvi d'aigua quan després veiem una merda d'aquesta grandaria......

Bueno ja m'he quedta més tranquil, ara si algú creu necesari esborrar el topic per les paraules mal sonants, endevant, però havia de dir això, ho he intentat amb el màxim respecte.
En línia

Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2391

Re: Que estalviin aigua ells!
« Resposta #1 en: 2 Agost de 2006, 20:53:49 »

A Sabadell van posar "AIGUA NO POTABLE" als camions de regar al carrer, però jo els he vist emplenar de la xarxa urbana. Clar que podria ser, però, que en algun viatge hi posessin aigua depurada.

També he vist regar rotondes a l'hora programada, encara que plogui, i en matins de glaçada amb el perill per el trànsit que suposa. A més, per què regar els dies més freds d'hivern, quan l'herba tampoc creix 

INDIGNANT

En línia
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #2 en: 2 Agost de 2006, 21:09:48 »

A Sabadell van posar "AIGUA NO POTABLE" als camions de regar al carrer, però jo els he vist emplenar de la xarxa urbana. Clar que podria ser, però, que en algun viatge hi posessin aigua depurada.

També he vist regar rotondes a l'hora programada, encara que plogui, i en matins de glaçada amb el perill per el trànsit que suposa. A més, per què regar els dies més freds d'hivern, quan l'herba tampoc creix 

INDIGNANT

Prop de casa tinc un rotonda i cada dia cap a les 5:30 del matí, els aspersors estàn en funcionament, aquest any que van assolir tempes baix zero, de poc no em pego un "talegaso" amb el cotxe, al relliscar les 4 rodes...sort que vaig poder endreçar el cotxe...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
slam
Fractocumulus
**

Gènere: Femení
Missatges: 56

« Resposta #3 en: 2 Agost de 2006, 22:20:14 »

Tens raó que es una vergonya, i la veritat no se qui es que gestiona el aigua,xo...s'està lluint.

Jo visc al Segria, i la veritat, no conec aixó de les rotondes.El que si conec es que aqui prop de casa meva estàn buidant el pantà de Canelles (la Noguera).

Es pot apreciar que estem sota minims solament pel fet d'estar a buidant un pantà per omplenar un altre(Santana), pero el problema es que tal i com arriba a aquest, torna a sortir gairebè sino lo mateixa quantitat que ha entrat en comptes d'administrar-se.

Sincerament, no entenc la gestió que hi ha a Espanya sobre l'aigua
En línia

Todo el mundo quiere vivir en la cima de la montaña, sin saber que la verdadera felicidad está en la forma de subirla
Twister
Estrat
*

Missatges: 14

« Resposta #4 en: 19 Agost de 2006, 13:37:40 »

Hola Meteo-Vila,

Crec que t'has expressat correctament.
A l'aeoport del Prat fan el mateix, tan malgastar aigua en zones que no són (o no haurien de ser verdes) com regar en els dies més freds de l'hivern.

Hi ha altres zones de l'aeroport, també per a l'ús passatgers, que estan més abandonades i les tenes amb plantes que no necessiten ser regades.

Salut,
Albert
En línia

-¿Cómo sería un F5?.
-El dedo de Dios.
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7771

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?

« Resposta #5 en: 19 Agost de 2006, 17:30:37 »

Metvila, et demano que retoquis les paraules malsonants i que ho enviïs com a cartes al director dels periòdics catalans... Molt bona idea, sí senyor... Shocked Shocked Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Jo això li vaig explicar al conseller de medi ambient del meu districte, i em va comentar que ell opinava el mateix, però que les ordres venen de la sra Mallol i Saura and Cía      , o sigui que ja ens podem adonar dels "ecologistes" que s'estan encarregant del nostre medi.... Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

saludus
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3583

Hola GUAPU!!

« Resposta #6 en: 20 Agost de 2006, 09:58:26 »

Suposo que tot aixo es una incoherència mes de la societat en que vivim....

Com la majoria pense'm sempre actuem amb consequencia amb el medi ambient, (tinc instal.lat un rec automatic al jardi per estalvi d'aigua, quan no hem feia falta, us prometo que val un paston, no vull aire acondicionat, intento reciclar tot el que puc, cartró, paper, vidre, plastic etc...)

com molt bé dieu, despres veus els de l'ajuntament despilfarrant l'aigua, amb jardins en llocs innecesaris, amb festes popul.lars com la festa de l'aigua (es una pena veure la quantitat d'aigua que es llença pel carrer i veure com arbres estan esgrogeïts, etc.etc).....

una incoherència mes............  Undecided
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #7 en: 20 Agost de 2006, 10:26:22 »

Metvila, et demano que retoquis les paraules malsonants i que ho enviïs com a cartes al director dels periòdics catalans... Molt bona idea, sí senyor... Shocked Shocked Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Jo això li vaig explicar al conseller de medi ambient del meu districte, i em va comentar que ell opinava el mateix, però que les ordres venen de la sra Mallol i Saura and Cía     , o sigui que ja ens podem adonar dels "ecologistes" que s'estan encarregant del nostre medi.... Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

saludus

Qué jugada más buena y que gol que te han metido...

Medio ambiente nunca se encarga de decidir esas cosas, eso es competencia de urbanismo... Grin Grin Grin

Qué manera más cojonuda de joder al partido político contrario  Grin Grin Grin Grin
En línia
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9990

« Resposta #8 en: 23 Agost de 2006, 12:30:09 »

Meteo-Vila, fes el que t'ha dit el Micro: retoca el text i converteix-lo en "carta al director" i jo te la publico a InfoTerrassa.com, lloc on et puc dir que l'Ajuntament llegeix amb molt interès Wink
En línia

Twin Returns
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3910

« Resposta #9 en: 23 Agost de 2006, 17:12:32 »

a Mallorca passa el mateix però amb aigua potable  Lips Sealed Lips Sealed. I no només en una rotonda, sino que estan regant amb aigua potable totes les plantes que han sembrat a una carretera nova d'uns 50km, la carretera que uneix Palma i Manacor.

Algú em pot confirmar si es ilegal el reg amb aigua potable per favor?
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió