Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Que estalviin aigua ells! (Llegit 416 vegades)
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 831

|
Avui estic indignat, després d'un més de vacances torno a la feina pel recorregut habitual, tot perfecte fins i tot han re-asfaltat l'autopista en una nova sortida que bé. doncs al arribar a una zona que estaven construint una nova rotonda, arribo i han posat una nova rotonda amb gespa i l'estaven regant a saco a la 1 del migdia, en aquest cas es tracta d'una zona comercial en un poligon de Terrassa. Estimades autoritats i excelentissims senyors de l'ajuntament de Terrassa, quina gran idea regular el transit l'any 2006 amb una rotonda millor que un semàfor, però i la gespa? i l'aigua? jo a casa meva inverteixo en aixetes que dosifiquen l'aigua i l'aire per gastar menys, poso diposits dels WC amb boto de buidar només mitg diposit, rego les plantes amb l'aigua que surt dels aires acondicionats i vostes que son qui hem demane això construeixen noves rotondes (on recordo, que no es zona verda on hi pugi passejar la gent o jugar els nens, sino que es un element purament arquiteconic de transit, i me les fan de GESPA!!!!! Quans litres gasten per regar aquesta merdada al dia??? de ben segur molts més dels que jo estalvio tancant l'aixeta mentre hem rento les dents o m'afaito, i jo ho haig de fer oi?? Quin canón de l'aigua els cobren a vostés per regar una maleida rotonda de gespa, perque a mi hem cobren 10€ cada més per poder tenir higiene necessaria per a la meva vida diaria.
Collons! foteu les rotondes amb pedres decoratives, o de ciment directament i deixeu de caure en hipocresia constant menta, i deixe de donar pel put.....cu.... a la gent amb l'estalvi d'aigua quan després veiem una merda d'aquesta grandaria......
Bueno ja m'he quedta més tranquil, ara si algú creu necesari esborrar el topic per les paraules mal sonants, endevant, però havia de dir això, ho he intentat amb el màxim respecte.
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
A Sabadell van posar "AIGUA NO POTABLE" als camions de regar al carrer, però jo els he vist emplenar de la xarxa urbana. Clar que podria ser, però, que en algun viatge hi posessin aigua depurada.
També he vist regar rotondes a l'hora programada, encara que plogui, i en matins de glaçada amb el perill per el trànsit que suposa. A més, per què regar els dies més freds d'hivern, quan l'herba tampoc creix 
INDIGNANT
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 11397

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
A Sabadell van posar "AIGUA NO POTABLE" als camions de regar al carrer, però jo els he vist emplenar de la xarxa urbana. Clar que podria ser, però, que en algun viatge hi posessin aigua depurada. També he vist regar rotondes a l'hora programada, encara que plogui, i en matins de glaçada amb el perill per el trànsit que suposa. A més, per què regar els dies més freds d'hivern, quan l'herba tampoc creix  INDIGNANT Prop de casa tinc un rotonda i cada dia cap a les 5:30 del matí, els aspersors estàn en funcionament, aquest any que van assolir tempes baix zero, de poc no em pego un "talegaso" amb el cotxe, al relliscar les 4 rodes...sort que vaig poder endreçar el cotxe...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3583

Hola GUAPU!!
|
Suposo que tot aixo es una incoherència mes de la societat en que vivim....
Com la majoria pense'm sempre actuem amb consequencia amb el medi ambient, (tinc instal.lat un rec automatic al jardi per estalvi d'aigua, quan no hem feia falta, us prometo que val un paston, no vull aire acondicionat, intento reciclar tot el que puc, cartró, paper, vidre, plastic etc...)
com molt bé dieu, despres veus els de l'ajuntament despilfarrant l'aigua, amb jardins en llocs innecesaris, amb festes popul.lars com la festa de l'aigua (es una pena veure la quantitat d'aigua que es llença pel carrer i veure com arbres estan esgrogeïts, etc.etc).....
una incoherència mes............
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Qué jugada más buena y que gol que te han metido...
Medio ambiente nunca se encarga de decidir esas cosas, eso es competencia de urbanismo... 
Qué manera más cojonuda de joder al partido político contrario
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9991

|
Meteo-Vila, fes el que t'ha dit el Micro: retoca el text i converteix-lo en "carta al director" i jo te la publico a InfoTerrassa.com, lloc on et puc dir que l'Ajuntament llegeix amb molt interès
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3928

|
a Mallorca passa el mateix però amb aigua potable . I no només en una rotonda, sino que estan regant amb aigua potable totes les plantes que han sembrat a una carretera nova d'uns 50km, la carretera que uneix Palma i Manacor.
Algú em pot confirmar si es ilegal el reg amb aigua potable per favor?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|