Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Webcamp amb ulleres de sol (Llegit 873 vegades)
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Lo de les ulleres tens una solució..........vidres organics.. aquells que nomes es tornan fosc quand fa sol..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1328

|
Jo ho tinc amb un vidre varilux, que es torna fosc amb el sol, 6 euros a l'òptica, cable USB de 25 metres i funciona sense cap problema. Compra bons cables, ben gruixuts, i veuràs com funciona. El que és important és que siguin gruixuts, amb molta goma: això fa que baixi la capacitat del condensador que representa el propi cable, que és l'origen del problema. En proves he arribat fins als 25 metres i funcionava...
La pots veure aquí: www.casacota.cat
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Jo faig servir el webcam2000, ue és lliure, però no puja imatges, només fa la "foto" quan algú clica (així sempre és actual), porta el seu propi servidor. Si de totes maneres tens l'ordinador engegat, obres un port i poses la teva IP amb el no. de port a l?URL, i funciona perfece (el programa porta documentació de com es fa).
Altrament, jo tinc l?ISpy, però crec que ja no es troba, com a mínim la pàgina web ja no em surt.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Amb el webcam2000 no pots generar cap imatge, el que fa es transformar-te el PC en servidor d'imatges, com si es tractés d'úna càmera IP: tens un port, el que vulguis, que quan t'hi connectes et dóna la imatge. Si poses el port 80, posant en l'explorer des de la mateixa màquina http://localhost et sortirà la imatge.
Si tens IP fixa i en el router li poses que redireccioni el port 80 a la IP interna del teu ordinador amb webcam2000, a aquest li obres el tallafocs per el port 80 i dónes la teva IP com a direcció de la imatge, tothom la veurà (seria una cosa com http://elnumerodelaip). Si no tens IP fixa, pots provar-ho amb IP dinàmica (==>> google), per a això hi han multitud de solucions, alguns mòdems de telefònica fins i tot ho porten preparat per a incorporar-ho.
Ara que el millor és que des de meteoclimatic t'orientin si lo de la webcam pot funcionar o no, d'això sí que no en tinc ni idea.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|