Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 10:17:53
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Webcamp amb ulleres de sol
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Webcamp amb ulleres de sol  (Llegit 873 vegades)
TempusFugit
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 508

Més nuclears? No gràcies

Webcamp amb ulleres de sol
« en: 4 Agost de 2006, 13:31:59 »

Molt bones gent!

He estat mirant topics del forum que parlaveu de webcamps. Jo hi he estat donant voltes hi he decidit comprar-me'n una.

Com que no em sobren els quartos m'he comprat una labtec de 25 € i el problema que tinc es el que he vist comentat per molta gent. La imatge a plena llum del dia es torna completament blanca i no es veu res.

Hi he estat donant voltes hi he trobat una solució, he posat davant de l'obectiu unes ulleres de sol i el resultat ha estat més que satisfactori! es veu de primera!

Ara només em queden 2 problemes
1r: m'imagino que amb les ulleres de sol, a la que es començi a fer fosc cadarà tota la imatge negre rapidament

2n i potser més important: per poder penjar la càmera necessitaria 20 metres de cable USB, pel que he vist per aqui, si fas emplames de allargadors USB als 8 metres ja no hi ha senyal. Algu sabria alguna manera "economica (que no sigui wi-fi o blutowh)" per poder conectar la camera salvant aquests 20 metres de cable que necessito?

merci!
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

Ramon
Cumulus

Missatges: 104

Re: Webcamp amb ulleres de sol
« Resposta #1 en: 4 Agost de 2006, 15:25:20 »

Lo de les ulleres tens una solució..........vidres organics.. Grin   aquells que nomes es tornan fosc quand fa sol..
En línia

Ramon Estrany -   http://www.tempsmataro.net
casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1328

« Resposta #2 en: 4 Agost de 2006, 16:46:43 »

Jo ho tinc amb un vidre varilux, que es torna fosc amb el sol, 6 euros a l'òptica, cable USB de 25 metres i funciona sense cap problema. Compra bons cables, ben gruixuts, i veuràs com funciona. El que és important és que siguin gruixuts, amb molta goma: això fa que baixi la capacitat del condensador que representa el propi cable, que és l'origen del problema. En proves he arribat fins als 25 metres i funcionava...

La pots veure aquí: www.casacota.cat

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #3 en: 4 Agost de 2006, 17:01:34 »

Ei, moltes gràcies casacota! es molt bona idea aixo del vidre varilux

Lo del cable usb de 25 m..., on has trobat un cable tan llarg??? perque tots els que he vist que venen, com a molt son de 5m
En línia

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2546

« Resposta #4 en: 4 Agost de 2006, 17:35:30 »

Jo ho tinc amb un vidre varilux, que es torna fosc amb el sol, 6 euros a l'òptica, cable USB de 25 metres i funciona sense cap problema. Compra bons cables, ben gruixuts, i veuràs com funciona. El que és important és que siguin gruixuts, amb molta goma: això fa que baixi la capacitat del condensador que representa el propi cable, que és l'origen del problema. En proves he arribat fins als 25 metres i funcionava...

La pots veure aquí: www.casacota.cat

Genial

Enginy al poder !
En línia
casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #5 en: 4 Agost de 2006, 18:11:21 »

Ei, moltes gràcies casacota! es molt bona idea aixo del vidre varilux

Lo del cable usb de 25 m..., on has trobat un cable tan llarg??? perque tots els que he vist que venen, com a molt son de 5m

En vaig trobar de saldo en una botiga que tancava 3 de 15 metres, d'allargament USB, a la Pobla de Segur. Va arribar a funcionar amb tots tres i el de la càmera, però de manera inestable: si reiniciava l'ordinador ja no s'engegava. Segur que per algun lloc en trobes, i sinó amb dos o 3 de cimc metres, l'un rere l'altre, també ho pots fer.
En línia

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #6 en: 8 Agost de 2006, 15:00:16 »

Bones de nou
El final he estat buscant hi he trobat a una botiga un cable usb de 10 m, encara que no m'han recomenat gens aquests allargadors ja que es perden dades. El cas es que el cable no el tindre fins demà. Ja explicare si aixo funciona o no.

2n problema. estic provant programes per enviar les imatges de la webcam a la pagina web, però no m'acaben de funcionar. He provat el CamUpload i les fotos que s'envien surten tallades. També he provat l'ActiveWebcam i en aquest tinc problemes per pujar la imatge al servidor. Algú em pot recomenar algun de millor??
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #7 en: 8 Agost de 2006, 15:51:23 »

Jo faig servir el webcam2000, ue és lliure, però no puja imatges, només fa la "foto" quan algú clica (així sempre és actual), porta el seu propi servidor. Si de totes maneres tens l'ordinador engegat, obres un port i poses la teva IP amb el no. de port a l?URL, i funciona perfece (el programa porta documentació de com es fa).

Altrament, jo tinc l?ISpy, però crec que ja no es troba, com a mínim la pàgina web ja no em surt.
En línia

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #8 en: 9 Agost de 2006, 00:46:48 »

Bones casacota, ja m'he baixat els 2 programes que m'has dit. l'ISpy si que l'he trobat, pero em fa el mateix problema que he tingut amb els altres programes, el fitxer es bloqueja al volguer-l'ho penjar (aixo deu ser problema del servidor que tinc, que és meteoclimatic). També he probat el webcam2000, pero no acabo d'entendre com funciona, no veig la manera de poder penjar la imatge i que jo despres la pugui utilitzar
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #9 en: 9 Agost de 2006, 19:34:24 »

Amb el webcam2000 no pots generar cap imatge, el que fa es transformar-te el PC en servidor d'imatges, com si es tractés d'úna càmera IP: tens un port, el que vulguis, que quan t'hi connectes et dóna la imatge. Si poses el port 80, posant en l'explorer des de la mateixa màquina http://localhost et sortirà la imatge.

Si tens IP fixa i en el router li poses que redireccioni el port 80 a la IP interna del teu ordinador amb webcam2000, a aquest li obres el tallafocs per el port 80 i dónes la teva IP com a direcció de la imatge, tothom la veurà (seria una cosa com http://elnumerodelaip). Si no tens IP fixa, pots provar-ho amb IP dinàmica (==>> google), per a això hi han multitud de solucions, alguns mòdems de telefònica fins i tot ho porten preparat per a incorporar-ho.

Ara que el millor és que des de meteoclimatic t'orientin si lo de la webcam pot funcionar o no, d'això sí que no en tinc ni idea.
En línia

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió