Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Webcamp amb ulleres de sol (Llegit 813 vegades)
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3006

Els reis de juliol...
|
Informo que ja tinc la webcam en funcionament!!!! Per ara esta en periode de proves, pero crec que ja es veu força be Esta orientada cap a l'oest En aquesta imatge es pot veure en primer terme el mata i les muntanyes de fons son: a mà esquerra la serra de camós, a mà dreta la serra de sant petllari. Al fons darrera la serra de camós es veu rocacorba Habitualment és per aqui on venen les tempestes, o sigui que es podran seguir minut a minut la pàgina on esta penjada la webcam és http://mata.meteoclimatic.com/mmeteomata.htm Felicitats per la webcam, es veu molt be!. Fa il-lusio ehh?, que la disfrutis!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Ei, moltes gràcies casacota! es molt bona idea aixo del vidre varilux
Lo del cable usb de 25 m..., on has trobat un cable tan llarg??? perque tots els que he vist que venen, com a molt son de 5m
En vaig trobar de saldo en una botiga que tancava 3 de 15 metres, d'allargament USB, a la Pobla de Segur. Va arribar a funcionar amb tots tres i el de la càmera, però de manera inestable: si reiniciava l'ordinador ja no s'engegava. Segur que per algun lloc en trobes, i sinó amb dos o 3 de cimc metres, l'un rere l'altre, també ho pots fer. Li he estat donant voltes a tot això perque tinc per aquí alguna càmara USB que potser podria penjar a la teulada.
M'he repassat les especificacions del USB i el retard màxim entre aparells és de 30 ns i això implica que el llarg màxim permés de cable, per operació fiable, estigui entre 5 i 10 m. (depenent de la qualitat i factor de velocitat del cable).
El que si està permés es posar fins a 4 hubs per el mig. Ho sigui, es podrien posar, per exemple 10 m. de cable, un hub USB, i 10 m. més. Sense passar del valor segur de 5 m. de cable es pot arribar als 25 m. amb 4 hubs per el mig. Això ho diuen les mateixes especificacions.
També hi han adaptadors USB-RJ45 (amb electrònica a dins) per connectar dispositius USB a 50, 100 o més metres fent servir cable de xarxa.
Clar, que tot això va tenint un cost addicional.
Bé, aquí està per si serveix per quelcom de profit.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1270

|
També depèn de la webcam, n'hi han que el driver ajusta automàticament (o manualment) l'ample de banda. No sé com funciona, però posant-ho al mínim he arribat en proves a 60 sense hub i cap problema. És qüestió de provar-ho en cada cas. De vegades ni amb mig metre funciona...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|