Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: <<<<<<<L'EMPORDÀ CREMA>>>>>>>> (Llegit 1827 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22566

Nova Zodiac
|
Bones, per sir alguna cosa, he vingut a fer un mos i m'en torno a anar, aquest mapa es queda curt..... queda clara la situacio?? Adeu!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mallerenga
Estrat

Desconnectat
Missatges: 5
|
Salut amics, soc de Palafrugell. Aquest matí quan m'he llevat he vist la gran franja de fum que sortia de darrera les Gavarres pel nord fins el front de mar de Palamós-Platja d'Aro. El poble feia força olor a fum i pels carrers de Palafrugell es podien veure molts racons plens de cendres blanques, restes negres d'escorça i pinyes i fins i tot han arribat espigues de pi senceres, una passada. Al migdia encara queien algunes cendres.
S'ha de tancar urgentment l'accés motoritzat a les Gavarres, no volem que cap desgraciat llençat una borilla de cigarreta i provoqui una desgràcia, aquests dies d'Agost hi ha masses quads, 4x4, motos i molts desaprensius. Ahir mateix venia de fer un volt de Cap Roig-Castell, tancat al trànsit des de primers de Juny, i un cotxe d'algun vei, que anava davant meu anava fumant amb el braç i la cigarreta per fora la finestra, anava llençant les cendres, el vaig anar seguint amb la meva moto per si de cas, al final va apagar la cigarreta dins el cotxe. Però el cas és que molta gent prefereix llençar la burilla a fora del seu vehicle abans que embrutir el cendrer del seu flamant cotxe.
També cal tenir en comte que la majoria de piròmans no van a peu, ni en bicicleta, vam motoritzats.
Només felicitar-vos i donar-vos les gràcies per la vostra important tasca a la nostra societat.
Salut i aneu amb comte.
Jordi
Coordinadora ecologista Salvem el Crit Palafrugell
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Salut amics, soc de Palafrugell. Aquest matí quan m'he llevat he vist la gran franja de fum que sortia de darrera les Gavarres pel nord fins el front de mar de Palamós-Platja d'Aro. El poble feia força olor a fum i pels carrers de Palafrugell es podien veure molts racons plens de cendres blanques, restes negres d'escorça i pinyes i fins i tot han arribat espigues de pi senceres, una passada. Al migdia encara queien algunes cendres.
S'ha de tancar urgentment l'accés motoritzat a les Gavarres, no volem que cap desgraciat llençat una borilla de cigarreta i provoqui una desgràcia, aquests dies d'Agost hi ha masses quads, 4x4, motos i molts desaprensius. Ahir mateix venia de fer un volt de Cap Roig-Castell, tancat al trànsit des de primers de Juny, i un cotxe d'algun vei, que anava davant meu anava fumant amb el braç i la cigarreta per fora la finestra, anava llençant les cendres, el vaig anar seguint amb la meva moto per si de cas, al final va apagar la cigarreta dins el cotxe. Però el cas és que molta gent prefereix llençar la burilla a fora del seu vehicle abans que embrutir el cendrer del seu flamant cotxe.
També cal tenir en comte que la majoria de piròmans no van a peu, ni en bicicleta, vam motoritzats.
Només felicitar-vos i donar-vos les gràcies per la vostra important tasca a la nostra societat.
Salut i aneu amb comte.
Jordi
Coordinadora ecologista Salvem el Crit Palafrugell
Cony, clar, o es que el que atraca un banc hi va amb patinet ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2315

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Bones!, acabo d'arribar a casa. Porto 20 hores seguides a muntanya intentant apagar l'incendi. Ha estat brutal, sobretot la nit passada...feia por veure la vermellor del cel. Hem estat amb els bombers defensant les cases de PalauBorrell...ha estat molt dur. Després al matí amb l'arribada dels mitjants aeris la cosa s'ha anat controlant, i a la tarda hem anat tirant línies fins a encerclar el perímetre. Ara sembla que la cosa està estabilitzada, la tramuntana casi ha parat. Vaig a sopar i descansar que ja toca, estic baldat, com si m'haguéssin cardat 10 pallises de cop!! De moment una mica més de 1000 ha.
Salut i bona nit!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|