Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 10:16:02
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  <<<<<<<L'EMPORDÀ CREMA>>>>>>>>
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: <<<<<<<L'EMPORDÀ CREMA>>>>>>>>  (Llegit 1826 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 22566

Nova Zodiac

Re: <<<<<<<L'EMPORDÀ CREMA>>>>>>>>
« Resposta #30 en: 5 Agost de 2006, 14:49:56 »

Aqui us intento posar el mapa del perimetre del incendi de ventalló. Esperem que durant la tarda el puguin controlar.... Cry Cry Cry

http://www.gencat.net/interior/organismes/dgesc/graf/incendiVentallo.pdf
Bones, per sir alguna cosa, he vingut a fer un mos i m'en torno a anar, aquest mapa es queda curt..... queda clara la situacio?? Adeu!!!!
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11717

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #31 en: 5 Agost de 2006, 15:23:17 »

Aqui us intento posar el mapa del perimetre del incendi de ventalló. Esperem que durant la tarda el puguin controlar.... Cry Cry Cry

http://www.gencat.net/interior/organismes/dgesc/graf/incendiVentallo.pdf
Bones, per sir alguna cosa, he vingut a fer un mos i m'en torno a anar, aquest mapa es queda curt..... queda clara la situacio?? Adeu!!!!

Cuida't Jaume, i no facis el valent, vale?
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1172

Capvespre ruent

« Resposta #32 en: 5 Agost de 2006, 15:31:59 »

Sabeu com està de greu el tema?
Jo ahir des de Girona veia el fum del'incendi de cistella, però en tot avui no he vist cap columna de fum del de ventallò.
No sé si l'incendi és menys greu o comença a estar controlat, o no tinc bon angle perquè m'ho tapen les gavarres.
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 275

« Resposta #33 en: 5 Agost de 2006, 16:05:02 »

Noi ! Aneu amb compte i per poc que pogueu descanseu una mica, no sigui que en tot l'ajetreo os agafi a vosaltres un baixon i us hagin de evacuar a vosaltres.
En línia

Lleida
Mallerenga
Estrat
*

Missatges: 5

« Resposta #34 en: 5 Agost de 2006, 17:51:29 »

Salut amics, soc de Palafrugell. Aquest matí quan m'he llevat he vist la gran franja de fum que sortia de darrera les Gavarres pel nord fins el front de mar de Palamós-Platja d'Aro. El poble feia força olor a fum i pels carrers de Palafrugell es podien veure molts racons plens de cendres blanques, restes negres d'escorça i pinyes i fins i tot han arribat espigues de pi senceres, una passada. Al migdia encara queien algunes cendres.

S'ha de tancar urgentment l'accés motoritzat a les Gavarres, no volem que cap desgraciat llençat una borilla de cigarreta i provoqui una desgràcia, aquests dies d'Agost hi ha masses quads, 4x4, motos i molts desaprensius. Ahir mateix venia de fer un volt de Cap Roig-Castell, tancat al trànsit des de primers de Juny, i un cotxe d'algun vei, que anava davant meu anava fumant amb el braç i la cigarreta per fora la finestra, anava llençant les cendres, el vaig anar seguint amb la meva moto per si de cas, al final va apagar la cigarreta dins el cotxe. Però el cas és que molta gent prefereix llençar la burilla a fora del seu vehicle abans que embrutir el cendrer del seu flamant cotxe.

També cal tenir en comte que la majoria de piròmans no van a peu, ni en bicicleta, vam motoritzats.

Només felicitar-vos i donar-vos les gràcies per la vostra important tasca a la nostra societat.

Salut i aneu amb comte.

Jordi

Coordinadora ecologista Salvem el Crit
Palafrugell

En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #35 en: 5 Agost de 2006, 22:40:13 »

Salut amics, soc de Palafrugell. Aquest matí quan m'he llevat he vist la gran franja de fum que sortia de darrera les Gavarres pel nord fins el front de mar de Palamós-Platja d'Aro. El poble feia força olor a fum i pels carrers de Palafrugell es podien veure molts racons plens de cendres blanques, restes negres d'escorça i pinyes i fins i tot han arribat espigues de pi senceres, una passada. Al migdia encara queien algunes cendres.

S'ha de tancar urgentment l'accés motoritzat a les Gavarres, no volem que cap desgraciat llençat una borilla de cigarreta i provoqui una desgràcia, aquests dies d'Agost hi ha masses quads, 4x4, motos i molts desaprensius. Ahir mateix venia de fer un volt de Cap Roig-Castell, tancat al trànsit des de primers de Juny, i un cotxe d'algun vei, que anava davant meu anava fumant amb el braç i la cigarreta per fora la finestra, anava llençant les cendres, el vaig anar seguint amb la meva moto per si de cas, al final va apagar la cigarreta dins el cotxe. Però el cas és que molta gent prefereix llençar la burilla a fora del seu vehicle abans que embrutir el cendrer del seu flamant cotxe.

També cal tenir en comte que la majoria de piròmans no van a peu, ni en bicicleta, vam motoritzats.

Només felicitar-vos i donar-vos les gràcies per la vostra important tasca a la nostra societat.

Salut i aneu amb comte.

Jordi

Coordinadora ecologista Salvem el Crit
Palafrugell

Cony, clar, o es que el que atraca un banc hi va amb patinet Huh ...  Grin Grin Grin Grin
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #36 en: 5 Agost de 2006, 22:41:24 »

Jaume, ves altantu tiu, i que passi ràpid aquesta pesadilla ...  Sad Sad Sad Sad
En línia

Since 1909
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2315

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel

« Resposta #37 en: 5 Agost de 2006, 22:56:46 »

Bones!, acabo d'arribar a casa. Porto 20 hores seguides a muntanya intentant apagar l'incendi. Ha estat brutal, sobretot la nit passada...feia por veure la vermellor del cel. Hem estat amb els bombers defensant les cases de PalauBorrell...ha estat molt dur. Després al matí amb l'arribada dels mitjants aeris la cosa s'ha anat controlant, i a la tarda hem anat tirant línies fins a encerclar el perímetre. Ara sembla que la cosa està estabilitzada, la tramuntana casi ha parat.
Vaig a sopar i descansar que ja toca, estic baldat, com si m'haguéssin cardat 10 pallises de cop!!
De moment una mica més de 1000 ha.

Salut i bona nit! Cry
En línia

Sant Miquel de Fluvià (Alt Empordà) 28msnm                                                                           
http://baixfluvia.blogspot.com
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #38 en: 5 Agost de 2006, 22:59:29 »

Bones!, acabo d'arribar a casa. Porto 20 hores seguides a muntanya intentant apagar l'incendi. Ha estat brutal, sobretot la nit passada...feia por veure la vermellor del cel. Hem estat amb els bombers defensant les cases de PalauBorrell...ha estat molt dur. Després al matí amb l'arribada dels mitjants aeris la cosa s'ha anat controlant, i a la tarda hem anat tirant línies fins a encerclar el perímetre. Ara sembla que la cosa està estabilitzada, la tramuntana casi ha parat.
Vaig a sopar i descansar que ja toca, estic baldat, com si m'haguéssin cardat 10 pallises de cop!!
De moment una mica més de 1000 ha.

Salut i bona nit! Cry

Ànims...!!!
En línia

Since 1909
lorensneu
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4896

« Resposta #39 en: 6 Agost de 2006, 00:28:09 »

Cry Cry Cry Cry Cry, quina putada.
En línia

Que siga la racha en cuanto a lluvias.
Badalona (Barcelona).
Situada en la costa del Mar Mediterráneo, ocupa parcialmente el delta del Besós y los contrafuertes de la Serralada de Marina. La ciudad está rodeada por los municipios de Sant Adrià de Besòs al sudeste, Santa Coloma de Gramenet al sudoeste, Montgat al noreste, y Tiana al noroeste.
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió