Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Rellotge meteo (Llegit 1063 vegades)
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 575
|
Sincerament veig massa diferencia de preu, vigila.
Si mires a ebay el mateix rellotge es a subasta per 35€ i amb CompraloYa per 45€.
Jo he comprat moltes coses per internet sense problemes però aquesta "oferta" no m'agrada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3170

Per molts anys TV3
|
Se que hi ha més d'un de vosaltres què tenen rellotges amb altímetre, termòmetre, etc... He estat mirant una mica per Internet i m'he trobat l'Oregon RA109 i els de la gamma Casio Proteck. Anteriorment vaig tindre també un Casio amb termòmetre i altímetre, però per exemple per a mesurar la temperatura, aconsellaven treure'l del canell i l'altitud havia d'estar corregint continuament. He llegit que el RA 109, porta una compensació per a aquest fet. He trobat el RA109 a Casa del Clima per 125 € i per eBay a 45€ ficat a casa. La diferiència és bastant i crec que val la pena. Algú que tingui aquest dos models (o altres) que em puguin dir els pros/contres?? Moltes gracies Lluís Jo tinc el Casio Protrek, el vaig comprar a Andorra i amb va costar fa dos anys 169 €. Ara desconec el preu. Estic contestéssim amb ell. Efectivament el tens que tenir 30 minuts fora per que sigui la tempe bona. De totes maneres, el tema pressió i altímetre funcionen molt be, i la brúixola també. A mes a mes la alimentació es solar, i amb dos anys no ha deixat de marcar el màxim de carrega, es una passada. Jo el recomano.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11407

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
El que m'agrada més del RA109 es el que diuen de l'altímetre, al Casio que tenia jo, al mateix lloc un dia em dia que estaba a 10 mtres com al seguent a -15. Ferràn, com va el tema altímetre al Proteck? has d'anar calibrant el barómetre cada dos per tres? Sincerament veig massa diferencia de preu, vigila.
Si mires a ebay el mateix rellotge es a subasta per 35€ i amb CompraloYa per 45€.
Jo he comprat moltes coses per internet sense problemes però aquesta "oferta" no m'agrada.
Jo també he comprat bastant per eBay i es per això que no m'extranyen la diferiència de preus, com a experiència pròpia et diré que vaig comprar-me un objectiu per 700 €, quan aquí em costaba uns 1000€, venia de Hong Kong i en tres dies el tenia a casa. Aquí el baròmetre es sempre el mateix si estàs a la mateixa alçada, no el tens que regular. Igual a aquest model nou no cal, al que tenia jo si un dia hi havia variació de pressió atmosfèrica, l'altitud del mateix lloc d'un dia a l'altre canviaba, al canviar la pressió, el rellotge interpretaba que hi havia un canvi d'altitud
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Per molts anys TV3
|
El que m'agrada més del RA109 es el que diuen de l'altímetre, al Casio que tenia jo, al mateix lloc un dia em dia que estaba a 10 mtres com al seguent a -15. Ferràn, com va el tema altímetre al Proteck? has d'anar calibrant el barómetre cada dos per tres? Sincerament veig massa diferencia de preu, vigila.
Jo també he comprat bastant per eBay i es per això que no m'extranyen la diferiència de preus, com a experiència pròpia et diré que vaig comprar-me un objectiu per 700 €, quan aquí em costaba uns 1000€, venia de Hong Kong i en tres dies el tenia a casa. Aquí el baròmetre es sempre el mateix si estàs a la mateixa alçada, no el tens que regular. Igual a aquest model nou no cal, al que tenia jo si un dia hi havia variació de pressió atmosfèrica, l'altitud del mateix lloc d'un dia a l'altre canviaba, al canviar la pressió, el rellotge interpretaba que hi havia un canvi d'altitud Si, això si, es clar si varia la pressió variarà la altura..., però amb refereixo que la pressió està sempre ajustada, i encara que variïs l’altura quant tornes al mateix lloc la pressió segueix marcant el mateix. Jo en tenia un de casio antic que es tenia que ajustar cada dos per tres, però aquest no. De fet l’únic paràmetre que es pot ajustar es l’altura, el baròmetre no.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11407

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Jo també he comprat bastant per eBay i es per això que no m'extranyen la diferiència de preus, com a experiència pròpia et diré que vaig comprar-me un objectiu per 700 €, quan aquí em costaba uns 1000€, venia de Hong Kong i en tres dies el tenia a casa. Aquí el baròmetre es sempre el mateix si estàs a la mateixa alçada, no el tens que regular. Igual a aquest model nou no cal, al que tenia jo si un dia hi havia variació de pressió atmosfèrica, l'altitud del mateix lloc d'un dia a l'altre canviaba, al canviar la pressió, el rellotge interpretaba que hi havia un canvi d'altitud Si, això si, es clar si varia la pressió variarà la altura..., però amb refereixo que la pressió està sempre ajustada, i encara que variïs l’altura quant tornes al mateix lloc la pressió segueix marcant el mateix. Jo en tenia un de casio antic que es tenia que ajustar cada dos per tres, però aquest no. De fet l’únic paràmetre que es pot ajustar es l’altura, el baròmetre no. Es per això justament que m'agrada més el RA109, si varia la pressió (sempre parlant del mateix punt), no varia l'altura. No sé si m'explico....
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Per molts anys TV3
|
Jo també he comprat bastant per eBay i es per això que no m'extranyen la diferiència de preus, com a experiència pròpia et diré que vaig comprar-me un objectiu per 700 €, quan aquí em costaba uns 1000€, venia de Hong Kong i en tres dies el tenia a casa. Aquí el baròmetre es sempre el mateix si estàs a la mateixa alçada, no el tens que regular. Igual a aquest model nou no cal, al que tenia jo si un dia hi havia variació de pressió atmosfèrica, l'altitud del mateix lloc d'un dia a l'altre canviaba, al canviar la pressió, el rellotge interpretaba que hi havia un canvi d'altitud Si, això si, es clar si varia la pressió variarà la altura..., però amb refereixo que la pressió està sempre ajustada, i encara que variïs l’altura quant tornes al mateix lloc la pressió segueix marcant el mateix. Jo en tenia un de casio antic que es tenia que ajustar cada dos per tres, però aquest no. De fet l’únic paràmetre que es pot ajustar es l’altura, el baròmetre no. Es per això justament que m'agrada més el RA109, si varia la pressió (sempre parlant del mateix punt), no varia l'altura. No sé si m'explico.... Perfectament. El casio es molt bo, peró te aixó.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Jo tinc el RA109 i des de fa any i mig, i ben content que estic amb ell..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|