Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Rellotge meteo (Llegit 1135 vegades)
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 834

|
Jo hem vaig comprar fa una mica més d'un any el RA109, el vaig trobar a Ebay, a un tiu d'Italia per 35€ a casa. Desde llavors que sempre el porto quan surto per aquests mons i va de maravella, al principi et costara calibrar-lo, jo vaig anar a la platja a fer-ho, despres desde una muntanya on sabia l'altitud exacte i desde casa, i la desviació no et supera mai els 3m.
Les altres funcions no les he explotat gaire ja que el volia només per altimetre, però estan molt be, crec que el pots conectar al Pc amb el cable adequat, te cronometre, temperatura, pressió i pressió a nivell del mar, altures maximes i minimes que has estat, grafics amb els desnivells que fas, etc
Es una mica gran però, jo que tinc el canyell molt petit es veu mes rellotge que braç 
Si necesites saber algo mes ja hem diras però per 45€ a ebay pillatel, ara vigila que el tiu sigui de fiar, amb més de 50 vots i 100% positiu.
Saluts
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11717

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Jo hem vaig comprar fa una mica més d'un any el RA109, el vaig trobar a Ebay, a un tiu d'Italia per 35€ a casa. Desde llavors que sempre el porto quan surto per aquests mons i va de maravella, al principi et costara calibrar-lo, jo vaig anar a la platja a fer-ho, despres desde una muntanya on sabia l'altitud exacte i desde casa, i la desviació no et supera mai els 3m. Les altres funcions no les he explotat gaire ja que el volia només per altimetre, però estan molt be, crec que el pots conectar al Pc amb el cable adequat, te cronometre, temperatura, pressió i pressió a nivell del mar, altures maximes i minimes que has estat, grafics amb els desnivells que fas, etc Es una mica gran però, jo que tinc el canyell molt petit es veu mes rellotge que braç  Si necesites saber algo mes ja hem diras però per 45€ a ebay pillatel, ara vigila que el tiu sigui de fiar, amb més de 50 vots i 100% positiu. Saluts Ja tenia l'opinió dels Casio, ara tan sols hem faltaba d'algú que tingués el d'Oregon....cada cop estic mes convençut. Meteo-Vila, podries ficar algunes fotos (o me les envies al meu correu), de com es el rellotge ficat al canell?? i alguna foto del que surt a la pantalla? Moltes gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|