Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Va nevar al Pirineu ahir??? (Llegit 690 vegades)
|
|
|
segareny
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 45
|
Meteocatí : , molt bon mapa aquest de la cota de neu, he vist que es de la web de gencat , però no he trobat exactament el lloc on es troba, he vist altres mapes en la web, però no exactament aquest de la cota de neu, em pots donar el recorregut de links cap aquest mapa, merci
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
segareny
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
|
Ja l' he trobat, aquest mapa de cota de neu es senzillament... magnific, gràcies a tothom que fa possible poder veure aquests mapes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3753

|
segons surt en una foto, no recordo del Segre o de la Mañana, es veu la Pica d'Estats ben enfarinada, i parlaven de 5 cm de gruix
Ara que estem posats, aquest cap de setmana farà un any que amb un company vam anar a pujar el Puigmal pel seu vessant nord, i hi havia neu des de la cota 2200, a partir de la qual nevava feblement amb una bona ventada de nord, i a dalt el cim el gruix s'apropava als 10 cm en llocs arrecerats del vent. És normal que faci nevadetes anecdòtiques a l'agost, una altra cosa seria si ho fes cada setmana..
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7553

Otoño.... marcado por los ponientes....sniffff
|
segons surt en una foto, no recordo del Segre o de la Mañana, es veu la Pica d'Estats ben enfarinada, i parlaven de 5 cm de gruix
Ara que estem posats, aquest cap de setmana farà un any que amb un company vam anar a pujar el Puigmal pel seu vessant nord, i hi havia neu des de la cota 2200, a partir de la qual nevava feblement amb una bona ventada de nord, i a dalt el cim el gruix s'apropava als 10 cm en llocs arrecerats del vent. És normal que faci nevadetes anecdòtiques a l'agost, una altra cosa seria si ho fes cada setmana..
per aquests dies també va fer un bon tou de neu el 2004 per les andorres. A mi em va agafar allà treballant, i vam tenir una bona nevadeta per sobre els 1800 metres més o menys.. Feia gràcia veure el Carroi amb un bon matalàs de neu, i a Arcalís, la carretera tallada... Aquell dia van caure 33 cm a Arcalís, cota 2300... I la neu del Comapedrosa ja no va pirar... Jo vaig fer una minipujadeta al Casamanya (de fet, no vaig pujar al cim però vaig fer una mica de travessa per les àrees del Coll d'Ordino) i teníem al voltant de 5 cm de neu nova a aquelles contrades... Va ser un divendres i un dissabte....
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
segareny
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
|
Si es que ja estem a tocar el mes de setembre, els dies per llargs de l' any ja queden 60 dies enrera...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
A la meva zona ja portem dues nevadetes aquest agost a partir dels 2.500m,ja es va treure una foto l'altre dia i el gruix era de 5cm,a Colomers l'altre dia va tornar a nevar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
segareny
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
|
Vinga, a veure si podrem anar a a esquiar a principis de novembre aquest any...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|