Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
30 Agost de 2008, 04:26:16
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Simetria al Matarranya (Almansa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Necessito consell
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Necessito consell  (Llegit 394 vegades)
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3805

Necessito consell
« en: 10 Agost de 2006, 18:10:35 »

Bones tardes. Més que res necessito consell informàtic i fotogràfic alhora.
El tema es que el meu pc s'ha quedat obsolet per treballar-hi a diari (Celeron 700Mhz amb 512 Megas de Ram i 20 GB de disc dur).

La meva idea es comprar-me un ordenador nou el més que ve, pero no ser ben be si agafar un ordenador de taula o un de portàtil

Un ordenador de taula té de bo que amb menys diners tindré una màquina més potent i probablament em duri més anys que un portàtil ja que es mes facil fer actualitzacions hardware. El problema es que no vaig sobrat de lloc, però sempre se li podria fer un raconet, o sigui, el lloc no és el problema. Tampoc es que actualment necessiti molta màquina pero m'agradaria trastejar-hi una mica.

Un ordenador portàtil té de bo la mobilitat, que el puc utilitzar on vulgui, pero per contra son més carets i no vaig sobrat de diners.

Encara no he mirat res en concret pero crec que per 700€ puc tenir un ordenador de taula bastant bo, sense teclat ni impressora ni pantalla que ho tenc tot nou.
En canvi, un portatil em costaria uns 1000-1200€ per tenir una màquina acceptable en potencia.

A més, em fa ganes comprar-me una camara digital. Amb la qual cosa si em decanto per un de taula amb els diners que em gastaria amb un de portatil puc tenir ambdues coses.
El meu pressupost no sobrepassa els 1200€ ja que vull anar estalviant per compres més grosses que puguin venir en un futur.

Vosaltres que farieu?

PC de taula (700€) + camara (300-400€)?
Portatil (1000-1200€) i la camara mes endavant?

La camara seria per iniciar-me o sigui que crec que una camara d'aquest preu hem bastaria
En línia

Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Missatges: 820

Re: Necessito consell
« Resposta #1 en: 10 Agost de 2006, 19:32:33 »

Home, si necesites el portatil perque el faras servir fora de casa doncs si, sino jo faria clarament el pc de taula i la camara digital, tens 2 coses en lloc d'una, i el PC sempre es millor de taula, li pots trastejar mes, te mes posibilitats d'ampliacio etc....  Roll Eyes Roll Eyes
En línia

Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3805

« Resposta #2 en: 10 Agost de 2006, 20:09:30 »

Home, si necesites el portatil perque el faras servir fora de casa doncs si, sino jo faria clarament el pc de taula i la camara digital, tens 2 coses en lloc d'una, i el PC sempre es millor de taula, li pots trastejar mes, te mes posibilitats d'ampliacio etc....  Roll Eyes Roll Eyes
necessitava sentir-ho en boca d'algu altre.

Es que tinc uns quants amics que estan enamorats dels ordenadors portatils i nomes men parlen meravelles, pero jo pens com tu. El problema es que soc de personalitat debil i ja m'estaven convencent
En línia

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22004

Nova Zodiac

« Resposta #3 en: 10 Agost de 2006, 21:43:46 »

necessitava sentir-ho en boca d'algu altre.

Es que tinc uns quants amics que estan enamorats dels ordenadors portatils i nomes men parlen meravelles, pero jo pens com tu. El problema es que soc de personalitat debil i ja m'estaven convencent
Doncs ja pots anar "enfortint" la personalitat aquesta si mes no que ho sembli 
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8578

Dos tresors...

« Resposta #4 en: 10 Agost de 2006, 21:58:34 »

L'ordinador portàtil és molt xulo, chachi, guai, etc. T'el pots emportar on vulguis, inclús al lavabo (amb cuidado de no torrar-te els collons...  Grin) i és molt versàtil.

Quan em vaig mirar de comprar un ordinador nou ja tenia clar quin volia. Però em faltava decidir-me per un o altre disseny. Per menys preu, en un de sobretaula, tens més, això sempre. En el teu cas no m'ho pensava dos cops: sobretaula. Jo ho vaig fer així i si, perds la flexivilitat i portabilitat, però guanyes en hard i butxaca. És clar que et pots comprar el més 'cohet' de tots i ser portàtil... però compara preus...  Wink

Ara mateix hi ha ofertes de Intel Core Duo acollonants per molt bon preu...  Wink
En línia

GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 12846

Hi ha mòbils e iphone's.....

« Resposta #5 en: 10 Agost de 2006, 22:04:02 »

JO també vull un purtàtil Tongue pero sempre abans tinc un sobreteula potent...

Portàtil sol, en el meu cas txungu, li foto massa canya a l'edició de video, millor un pes pesat.

Si no l'has de moure de l'escriptori, es una mariconada pagar més pel mateix, a no ser que sigui per què tens falta d'espai, et mola el disseny o simplement perquè et surt dels collons....

Per 200.000 peles et fots una pantalla dell de 20" i un macmini o un pc decente...

En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Nova Zodiac

« Resposta #6 en: 10 Agost de 2006, 22:06:43 »

JO també vull un purtàtil Tongue pero sempre abans tinc un sobreteula potent...

Portàtil sol, en el meu cas txungu, li foto massa canya a l'edició de video, millor un pes pesat.

Si no l'has de moure de l'escriptori, es una mariconada pagar més pel mateix, a no ser que sigui per què tens falta d'espai, et mola el disseny o simplement perquè et surt dels collons....

Per 200.000 peles et fots una pantalla dell de 20" i un macmini o un pc decente...

Aqui esta la clau !!! jo tinc el de sobretaula i per questions de feina un portatil, i pensa que quan arribo a casa el portatil es queda al cotxe
En línia

GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #7 en: 10 Agost de 2006, 22:14:48 »

es que a més el teclat d'un portàtil és una cagarada.. tot reapretadet.. no m'hi acostumo quan n'he tingut algun a casa d'algun company reparant-li el puto mierdows, m'he cagat en tot...

I les pantalles, si gastes en el de sobretaula algo gros, el d'un portàtil et sembla una miniatura, els de 15,4" i  si es de 17, allò ja no és un portàtil.. és un totxo. Tongue
En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Nova Zodiac

« Resposta #8 en: 10 Agost de 2006, 22:22:47 »

es que a més el teclat d'un portàtil és una cagarada.. tot reapretadet.. no m'hi acostumo quan n'he tingut algun a casa d'algun company reparant-li el puto mierdows, m'he cagat en tot...

I les pantalles, si gastes en el de sobretaula algo gros, el d'un portàtil et sembla una miniatura, els de 15,4" i  si es de 17, allò ja no és un portàtil.. és un totxo. Tongue
Si senyor, i molt portatil, pero sempre porto el mouse a la bosa, a part, que el dels portatils es una collonada
En línia

GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #9 en: 10 Agost de 2006, 22:26:51 »

Si senyor, i molt portatil, pero sempre porto el mouse a la bosa, a part, que el dels portatils es una collonada
Faig la gracia fàcil o me l'estalvio ??

En línia

Cambrils (Tarragona)
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió