Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Necessito consell (Llegit 394 vegades)
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3805

|
Bones tardes. Més que res necessito consell informàtic i fotogràfic alhora. El tema es que el meu pc s'ha quedat obsolet per treballar-hi a diari (Celeron 700Mhz amb 512 Megas de Ram i 20 GB de disc dur).
La meva idea es comprar-me un ordenador nou el més que ve, pero no ser ben be si agafar un ordenador de taula o un de portàtil
Un ordenador de taula té de bo que amb menys diners tindré una màquina més potent i probablament em duri més anys que un portàtil ja que es mes facil fer actualitzacions hardware. El problema es que no vaig sobrat de lloc, però sempre se li podria fer un raconet, o sigui, el lloc no és el problema. Tampoc es que actualment necessiti molta màquina pero m'agradaria trastejar-hi una mica.
Un ordenador portàtil té de bo la mobilitat, que el puc utilitzar on vulgui, pero per contra son més carets i no vaig sobrat de diners. 
Encara no he mirat res en concret pero crec que per 700€ puc tenir un ordenador de taula bastant bo, sense teclat ni impressora ni pantalla que ho tenc tot nou. En canvi, un portatil em costaria uns 1000-1200€ per tenir una màquina acceptable en potencia.
A més, em fa ganes comprar-me una camara digital. Amb la qual cosa si em decanto per un de taula amb els diners que em gastaria amb un de portatil puc tenir ambdues coses. El meu pressupost no sobrepassa els 1200€ ja que vull anar estalviant per compres més grosses que puguin venir en un futur.
Vosaltres que farieu?
PC de taula (700€) + camara (300-400€)? Portatil (1000-1200€) i la camara mes endavant?
La camara seria per iniciar-me o sigui que crec que una camara d'aquest preu hem bastaria
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8578

Dos tresors...
|
L'ordinador portàtil és molt xulo, chachi, guai, etc. T'el pots emportar on vulguis, inclús al lavabo (amb cuidado de no torrar-te els collons... ) i és molt versàtil.
Quan em vaig mirar de comprar un ordinador nou ja tenia clar quin volia. Però em faltava decidir-me per un o altre disseny. Per menys preu, en un de sobretaula, tens més, això sempre. En el teu cas no m'ho pensava dos cops: sobretaula. Jo ho vaig fer així i si, perds la flexivilitat i portabilitat, però guanyes en hard i butxaca. És clar que et pots comprar el més 'cohet' de tots i ser portàtil... però compara preus... 
Ara mateix hi ha ofertes de Intel Core Duo acollonants per molt bon preu...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12846

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
JO també vull un purtàtil pero sempre abans tinc un sobreteula potent...
Portàtil sol, en el meu cas txungu, li foto massa canya a l'edició de video, millor un pes pesat.
Si no l'has de moure de l'escriptori, es una mariconada pagar més pel mateix, a no ser que sigui per què tens falta d'espai, et mola el disseny o simplement perquè et surt dels collons....
Per 200.000 peles et fots una pantalla dell de 20" i un macmini o un pc decente...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22004

Nova Zodiac
|
JO també vull un purtàtil  pero sempre abans tinc un sobreteula potent... Portàtil sol, en el meu cas txungu, li foto massa canya a l'edició de video, millor un pes pesat. Si no l'has de moure de l'escriptori, es una mariconada pagar més pel mateix, a no ser que sigui per què tens falta d'espai, et mola el disseny o simplement perquè et surt dels collons.... Per 200.000 peles et fots una pantalla dell de 20" i un macmini o un pc decente... Aqui esta la clau !!! jo tinc el de sobretaula i per questions de feina un portatil, i pensa que quan arribo a casa el portatil es queda al cotxe
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
es que a més el teclat d'un portàtil és una cagarada.. tot reapretadet.. no m'hi acostumo quan n'he tingut algun a casa d'algun company reparant-li el puto mierdows, m'he cagat en tot...
I les pantalles, si gastes en el de sobretaula algo gros, el d'un portàtil et sembla una miniatura, els de 15,4" i si es de 17, allò ja no és un portàtil.. és un totxo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22004

Nova Zodiac
|
es que a més el teclat d'un portàtil és una cagarada.. tot reapretadet.. no m'hi acostumo quan n'he tingut algun a casa d'algun company reparant-li el puto mierdows, m'he cagat en tot... I les pantalles, si gastes en el de sobretaula algo gros, el d'un portàtil et sembla una miniatura, els de 15,4" i si es de 17, allò ja no és un portàtil.. és un totxo.  Si senyor, i molt portatil, pero sempre porto el mouse a la bosa, a part, que el dels portatils es una collonada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
es que a més el teclat d'un portàtil és una cagarada.. tot reapretadet.. no m'hi acostumo quan n'he tingut algun a casa d'algun company reparant-li el puto mierdows, m'he cagat en tot... I les pantalles, si gastes en el de sobretaula algo gros, el d'un portàtil et sembla una miniatura, els de 15,4" i si es de 17, allò ja no és un portàtil.. és un totxo.  Si senyor, i molt portatil, pero sempre porto el mouse a la bosa, a part, que el dels portatils es una collonada Faig la gracia fàcil o me l'estalvio ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|