Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: <<<<<Ajuda Urgent tema Forestals>>>>> (Llegit 636 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
Bones, ja sabeu que fa mesos que faig obres a casa, evidenment es generen runes, tinc un camp en una zona de NO regadiu, en erm (no si planta res) i vaig decidir deixar la runa BEN posadeta al MEU camp.
Aquest migdia ha vingut un forestal a casa preguntant pel propietari del camp, m'ha dit que algun "bon" vei en lloc de comentar-m'ho i parlar-ne s'ha queixat directament als forestals, ojo, quixa, que no denuncia.
Resulta que els hi haig de comunicar quin dia trec la runa d'alli, es veu que no puc guardar runa al MEU camp, runa d'altre banda que son pedres centenaries d'una casa de mes de 250 anys.
Algu te idea com esta la legislacio amb aquest tema??
Quan de temps la puc tenir??
Cal denuncia??
Tinc dret a saber l'identitat del que s'ha queixat??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
albert973
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 275
|
1.- No se com està ara la legislació. 2.- Tan donat una data límit per treure-la? Qui diu que aquestes pedres centenaries no les tornarás a utiltzar i les estas guardant? (La runa suposo que no). Donals una data llarga, es pensaran que els fots el pèl, pero si realment no pots, que la possin ells i et tindràn que dir en quina normativa/llei es basen i la podràs consultar. 3.- .... mes val un avís, que una denuncia. 4.- Jo crec que estas en el teu dret de saber-ho i crec que t'ho han de dir.
Al Departament de medi ambient crec que t'ho haurien de saber explicar (els agents rurals hi estan adscrits), i si no, als mossos hi ha una secció de medi ambient, crec que ells també t'ho poden dir, pero igual et fan desplaçar a Girona, perque a Palamós no se si en tenen. Altra opció, directament a l'ajuntament o si coneixes algú que sigui advocat que a través d'ell, algú altre toqui el tema, ... , pero aquesta última opció es una mica enrevesada.
Sort
|
|
|
|
|
En línia
|
Lleida
|
|
|
desferracavalls
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 110
|
Per a fer obres cal un permis de l'ajuntament.I com es obvi que es runa,poca o molta,aquesta s'ha d'abocar a un abocador controlat.L'ajuntament et cobrara una fianza per la runa i tu quan portis els rebuts del abocador controlat,es clar tot es pagant,et tornara la fianza,sino ,lo que et passa ara,denucia al canto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3840

|
Jo trucaria a Medi Natural, al 93-5674200, que és de qui crec que depèn tot aquest merder. No tinc ni idea de com està el tema de runes en particular, deu tenir una legislació concreta d'enmagatzematge, transport.. etc, i és aqui on es deu agafar el forestal, això pregunta allà i ells t'ho diran exactament que has de fer.
Ara, és agost, i pot ser que et passin de l'un a l'altre quan hi truquis, et recomano paciència
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
Vaig responent......
No m'han donat limit en concret
El terreny no esta tancat, ni te cap balla, ni cap bosc en ..... algun km......
I reitero que es runa, pedres, calç, alguna totxana i terres, no hi ha cap residuu industrial ni res fora del normal.
Es va triar aquest camp justament per triar la runa per llençar de les pedres centenaries
No se si el proper dia que vingui aquell "pajaru" fer-me el sorpres .... i dir "Runa al meu camp??" i despres possar jo la denuncia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3583

Hola GUAPU!!
|
Bon dia..
nomes ser que la runa no la pots tenir perpetua a casa, cosa que tambe pasa molt...
i tampoc et donaran cap nom ni cognom de l'individu que s'ha queixat....
ara si els sobornes pujem els cambrilencs i li fem un nus amb els collons
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|