Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
30 Agost de 2008, 04:42:22
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Simetria al Matarranya (Almansa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  <<<<<Ajuda Urgent tema Forestals>>>>>
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: <<<<<Ajuda Urgent tema Forestals>>>>>  (Llegit 596 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 22004

Nova Zodiac

<<<<<Ajuda Urgent tema Forestals>>>>>
« en: 11 Agost de 2006, 14:39:01 »

Bones, ja sabeu que fa mesos que faig obres a casa, evidenment es generen runes, tinc un camp en una zona de NO regadiu, en erm (no si planta res) i vaig decidir deixar la runa BEN posadeta al MEU camp.

Aquest migdia ha vingut un forestal a casa preguntant pel propietari del camp, m'ha dit que algun "bon" vei en lloc de comentar-m'ho i parlar-ne s'ha queixat directament als forestals, ojo, quixa, que no denuncia.

Resulta que els hi haig de comunicar quin dia trec la runa d'alli, es veu que no puc guardar runa al MEU camp, runa d'altre banda que son pedres centenaries d'una casa de mes de 250 anys.

Algu te idea com esta la legislacio amb aquest tema??

Quan de temps la puc tenir??

Cal denuncia??

Tinc dret a saber l'identitat del que s'ha queixat??
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 10988

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Re: <<<<<Ajuda Urgent tema Forestals>>>>>
« Resposta #1 en: 11 Agost de 2006, 15:51:40 »

Caldria saber quin departament de la Generalitat mou tot aquest tema, però si un a casa d'ell no pot fer el que li roti (sempre dins la llei, es clar), anem bé...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 276

« Resposta #2 en: 11 Agost de 2006, 15:51:51 »

1.- No se com està ara la legislació.
2.- Tan donat una data límit per treure-la? Qui diu que aquestes pedres centenaries no les tornarás a utiltzar i les estas guardant? (La runa suposo que no). Donals una data llarga, es pensaran que els fots el pèl, pero si realment no pots, que la possin ells i et tindràn que dir en quina normativa/llei es basen i la podràs consultar.
3.- .... mes val un avís, que una denuncia.
4.- Jo crec que estas en el teu dret de saber-ho i crec que t'ho han de dir.

Al Departament de medi ambient crec que t'ho haurien de saber explicar (els agents rurals hi estan adscrits), i si no, als mossos hi ha una secció de medi ambient, crec que ells també t'ho poden dir, pero igual et fan desplaçar a Girona, perque a Palamós no se si en tenen. Altra opció, directament a l'ajuntament o si coneixes algú que sigui advocat que a través d'ell, algú altre toqui el tema, ... , pero aquesta última opció es una mica enrevesada.

Sort
En línia

Lleida
desferracavalls
Cumulus

Missatges: 108

« Resposta #3 en: 11 Agost de 2006, 16:29:16 »

Per a fer obres cal un permis de l'ajuntament.I com es obvi que es runa,poca o molta,aquesta s'ha d'abocar a un abocador controlat.L'ajuntament et cobrara una fianza per la runa i tu quan portis els rebuts del abocador controlat,es clar tot es pagant,et tornara la fianza,sino ,lo que et passa ara,denucia al canto
En línia
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Missatges: 820

« Resposta #4 en: 11 Agost de 2006, 20:20:49 »

El més facil, truca al 012 generalitat respon 

D'altra banda, el camp el tens correctament delimitat amb algun tipus de tanca o reixa?
També cal tenir en compte que no estigui situat a menys de 50 metres d'una zona boscosa o d'alt risc d'incendi, aqui et podrien dir que ho retiressis en aquest cas Medi Ambient o Agents Rurals, de tota manera qui hi te competencies es l'ajuntament.

No conec perfectament la legislació en aquest aspecte, ja que toca mes aviat un tema potser de construcció que no pas de risc natural, nose a que ha vingut el forestal a dir-te res, però vaja...

En principi tu en un terreny de la teva propietat hi pots fer el que vulguis si el tens perfectament adequat i sense perill per als veins, zones forestals properes o perill per al medi (aigues subterranies) més proper.
En línia

Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
altasegarra
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3735

« Resposta #5 en: 11 Agost de 2006, 20:58:45 »

Jo trucaria a Medi Natural, al 93-5674200, que és de qui crec que depèn tot aquest merder. No tinc ni idea de com està el tema de runes en particular, deu tenir una legislació concreta d'enmagatzematge, transport.. etc, i és aqui on es deu agafar el forestal, això pregunta allà i ells t'ho diran exactament que has de fer.

Ara, és agost, i pot ser que et passin de l'un a l'altre quan hi truquis, et recomano paciència Tongue
En línia

Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires

Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22004

Nova Zodiac

« Resposta #6 en: 12 Agost de 2006, 07:21:27 »

Vaig responent......

No m'han donat limit en concret

El terreny no esta tancat, ni te cap balla, ni cap bosc en ..... algun km......

I reitero que es runa, pedres, calç, alguna totxana i terres, no hi ha cap residuu industrial ni res fora del normal.

Es va triar aquest camp justament per triar la runa per llençar de les pedres centenaries

No se si el proper dia que vingui aquell "pajaru" fer-me el sorpres .... i dir "Runa al meu camp??" i despres possar jo la denuncia Grin
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3591

Hola GUAPU!!

« Resposta #7 en: 12 Agost de 2006, 07:28:05 »

Bon dia..

nomes ser que la runa no la pots tenir perpetua a casa, cosa que tambe pasa molt...

i tampoc et donaran cap nom ni cognom de l'individu que s'ha queixat....

ara si els sobornes  Grin  pujem els cambrilencs i li fem un nus amb els collons  Grin Grin
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 276

« Resposta #8 en: 12 Agost de 2006, 10:43:13 »

No tinguis presa, si ells no et diuen data, tu tranquil. Si volen que la treguis i no ho fas, quan vulguin que la treguis t'ho hauran de notificar per escrit (les paraules se les emporta el vent).

Si com dius has de triar les pedres centenaries de la runa, separan una mica, no tota, i sempre pots dir que l'estas triant. No la treguis tota, no sigui que el pàjaro del veí estigui interessat en alguna pedreta/cosa que hagi vist i te la foti.

Respecte al nom, si hi ha denuncia, tens dret a saber qui t'ha denunciat.
En línia

Lleida
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Missatges: 820

« Resposta #9 en: 12 Agost de 2006, 11:37:40 »

He preguntat a un amic arquitecte i ma dit el seguent:

Tu a la teva parcel.la pots fotre el que vulguis, no es il.legal tenir runes a la teva parcel.la però tampoc es el mes pulcre del mon tenir-les tirades  , l'ideal per evitar queixes seria tenir un contenidor o un sac d'aquells grans que els n'hi ha amb unes nances perque s'els emporti el camió, com a mínim en els municipis on ell construeix, ja que aquest tema es cosa de cada ajuntament amb la seva normativa.
En línia

Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió