Autor
|
Tema: Poble del món agermanat amb CatMeteo (Llegit 963 vegades)
|
NEUinBLL
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1062

Gavà -Baix Llobregat- ( BCN )
|
quand dieu agermanat, amb un poble, se suposa que es te que coneixe algu que visqui al lloc. no? i que s'agregi al foro? ho dic, per proposar un lloc o un altre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30250

|
I tant, la foto esta asegurada Surfinin
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
ah! que ens hem de pagar el viatge, home doncs així res de Finlandia ni malasia, que esta muy mal la cosa.
Jo sempre he preferit els llocs verds, així que em quedo amb austria (Tanheim) abans que amb Italia (Capracotta), amb tots els respectes als italians, que estan molt bons, dic...que son molt bona gent
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6753

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
ah! que ens hem de pagar el viatge, home doncs així res de Finlandia ni malasia, que esta muy mal la cosa. Jo sempre he preferit els llocs verds, així que em quedo amb austria (Tanheim) abans que amb Italia (Capracotta), amb tots els respectes als italians, que estan molt bons, dic...que son molt bona gent  els dos llocs son preciosos crec.... un per la Naturalesa, i l´altre per el lloc.... nu se em fa pensar amb un Àvila....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8430

|
denominador comù-...metros i metros de neu, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9399

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
a de ser mediterrani collons 
que hi fot un poble austriac
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|