Autor
|
Tema: Poble del món agermanat amb CatMeteo (Llegit 958 vegades)
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 613

|
Bueno, low_presure,
eso de que en Capracotta no hay verde, no sé, si acaso será porque en lugar de verde lo que más hay es blanco, 
Que tal una visita al Jardín de la Flora Apenínica?

Yo si son esas las opciones voto por Capracotta, seguro que el webmaster también me tiene fichado.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9559
|
Doncs jo gairebé em quedaria amb algú poble del SE francès... Amb la influència del Mediterrani tenen unes tempestes a l'estiu - tardor que et cagues
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3877

La natura sempre té l'última paraula...
|
Jo he votat per capracotta, però tbe estaria bé...La zona d'irlanda?jejeje no ho sé. Aigua a dojo i ventades, jeje. Com Galway o tra lee.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Jo he votat per capracotta, però tbe estaria bé...La zona d'irlanda?jejeje no ho sé. Aigua a dojo i ventades, jeje. Com Galway o tra lee.
Sííí, soc una enamorada d'Irlanda!!! hi ha una illa, crec que està pel nord, però em sembla que dabant les costes d'Escocia que li diuen "l'illa de les Tempestes" que hi ha unes ventades y pedregades espectaculars!!! 
uo!! quina foto Josillo!! mmm...estic indecisa
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3877

La natura sempre té l'última paraula...
|
Si´jo tb sóc un enamorat d'Irlanda, tins família allí. A Les Ilees d'Aran hi ha unes tronades i tempestes marines espectaculars, però no hi viu gaire gent. Per aixì deia de Galway o Tra lee, que són molt a prop d'allí i si que hi ha gent.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|