Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes amb pluvio Oregon tunejat! (Llegit 351 vegades)
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3798

Vallirana (310 msnm)
|
Nomès volia fer una consulta a veure si algun dels gurús de la informàtica o del VWS en teniu la sol·lució.
Resulta que tinc el pluvio de la Oregon tunejat per obtenir una resolució de 0.4 mm/vuelco. Per tant, al VWS a calibration tinc posat aquest valor i cap problema, les lectures son bastant correctes i a més he fet ajustos amb el pluvio TFA de tota la vida i quadra bastant bé
El problema ve quan el VWS mostra les dades de LLUVIA DE AYER o INTENSIDAD DE PRECIPITACIÓN, aquestes dades no les converteix, i per tant queden magnificades.
HI ha alguna manera de aplicar el valor de calibració tambè a aquestes dades?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6415

Ibiza ciudad
|
La intensidad de precipitacion no deberia aparecerte mal en el vws, en la consola seguramente si, te saldra por cuatro igual que la lluvia caida, con respecto a la lluvia de ayer a mi me la muestra siempre bien en el vws
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
Pues no lo entiendo, a lo mejor es una cuestion de version de VWS, yo tengo la 10.41
Aprovecho para hacer otra pregunta, si me actualizo a la versión 12 (hace tiempo que la tengo pero no me atrevo), se me conserva la confihuración?? es que me da miedo tener que volver a configurarlo TODO!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tuscac
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1143

Capvespre ruent
|
Pues no lo entiendo, a lo mejor es una cuestion de version de VWS, yo tengo la 10.41
Aprovecho para hacer otra pregunta, si me actualizo a la versión 12 (hace tiempo que la tengo pero no me atrevo), se me conserva la confihuración?? es que me da miedo tener que volver a configurarlo TODO!!!
Evidentemente te aconsejo que la actualices,es muy antigua la que tienes, creo que lo unico que se desconfiguraba era la conexion a internet (ftp) el resto se mantenia. No... Jo a l'actualitzar la versió no em va canviar res d'internet, l'únic que has de tornar a configurar és el tema de la latitut, longitut, altura etc..
No et preocupis, només has de canviar l'arxiu vws.exe i la resta deixar-ho.
|
|
|
|
|
En línia
|
 Des de Girona ( 90 msnm ) http://usuarios.lycos.es/tuscac/
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6415

Ibiza ciudad
|
Evidentemente te aconsejo que la actualices,es muy antigua la que tienes, creo que lo unico que se desconfiguraba era la conexion a internet (ftp) el resto se mantenia. No... Jo a l'actualitzar la versió no em va canviar res d'internet, l'únic que has de tornar a configurar és el tema de la latitut, longitut, altura etc.. No et preocupis, només has de canviar l'arxiu vws.exe i la resta deixar-ho. Depende, yo cuando la actualice me desaparecio mi conexion al servidor ftp (conexion a internet del vws)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
Bueno al final me he lanzado. Ya he actualizado!!! 
He estado media tarde acabando de configurar cosas, pero es cierto lo respeta casi todo, tan solo algunas cosillas se han desconfigurado, la lluvia una de ellas, como no.
Además veo que ahora la precipitación anual ya sale en meteoclimatic, cosa que antes no hacía y no sabia porqué. Supongo que los tags de la plantilla eran de las versiones mas nuevas del VWS y yo tenia una demasiado antigua y no lo reconocía.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|