Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 10:46:22
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Problemes amb pluvio Oregon tunejat!
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Problemes amb pluvio Oregon tunejat!  (Llegit 356 vegades)
Ventisca
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3876

Vallirana (310 msnm)

Problemes amb pluvio Oregon tunejat!
« en: 16 Agost de 2006, 12:31:00 »

Nomès volia fer una consulta a veure si algun dels gurús de la informàtica o del VWS en teniu la sol·lució.

Resulta que tinc el pluvio de la Oregon tunejat per obtenir una resolució de 0.4 mm/vuelco. Per tant, al VWS a calibration tinc posat aquest valor i cap problema, les lectures son bastant correctes i a més he fet ajustos amb el pluvio TFA de tota la vida i quadra bastant bé

El problema ve quan el VWS mostra les dades de LLUVIA DE AYER o INTENSIDAD DE PRECIPITACIÓN, aquestes dades no les converteix, i per tant queden magnificades.

HI ha alguna manera de aplicar el valor de calibració tambè a aquestes dades?
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6506

Ibiza ciudad

Re: Problemes amb pluvio Oregon tunejat!
« Resposta #1 en: 16 Agost de 2006, 12:43:48 »

La intensidad de precipitacion no deberia aparecerte mal en el vws, en la consola seguramente si, te saldra por cuatro igual que la lluvia caida, con respecto a la lluvia de ayer a mi me la muestra siempre bien en el vws Wink
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Ventisca
Cumulonimbus Calvus
**

Vallirana (310 msnm)

« Resposta #2 en: 16 Agost de 2006, 12:54:40 »

Pues no lo entiendo, a lo mejor es una cuestion de version de VWS, yo tengo la 10.41

Aprovecho para hacer otra pregunta, si me actualizo a la versión 12 (hace tiempo que la tengo pero no me atrevo), se me conserva la confihuración?? es que me da miedo tener que volver a configurarlo TODO!!!
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #3 en: 16 Agost de 2006, 13:30:53 »

Pues no lo entiendo, a lo mejor es una cuestion de version de VWS, yo tengo la 10.41

Aprovecho para hacer otra pregunta, si me actualizo a la versión 12 (hace tiempo que la tengo pero no me atrevo), se me conserva la confihuración?? es que me da miedo tener que volver a configurarlo TODO!!!

Evidentemente te aconsejo que la actualices,es muy antigua la que tienes, creo que lo unico que se desconfiguraba era la conexion a internet (ftp) el resto se mantenia.
En línia

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1172

Capvespre ruent

« Resposta #4 en: 16 Agost de 2006, 14:45:05 »

Evidentemente te aconsejo que la actualices,es muy antigua la que tienes, creo que lo unico que se desconfiguraba era la conexion a internet (ftp) el resto se mantenia.

No...
Jo a l'actualitzar la versió no em va canviar res d'internet, l'únic que has de tornar a configurar és el tema de la latitut, longitut, altura etc..

No et preocupis, només has de canviar l'arxiu vws.exe i la resta deixar-ho.
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #5 en: 16 Agost de 2006, 14:59:08 »

No...
Jo a l'actualitzar la versió no em va canviar res d'internet, l'únic que has de tornar a configurar és el tema de la latitut, longitut, altura etc..

No et preocupis, només has de canviar l'arxiu vws.exe i la resta deixar-ho.

Depende, yo cuando la actualice me desaparecio mi conexion al servidor ftp (conexion a internet del vws) Wink
En línia

Ventisca
Cumulonimbus Calvus
**

Vallirana (310 msnm)

« Resposta #6 en: 16 Agost de 2006, 21:43:04 »

Bueno al final me he lanzado. Ya he actualizado!!!  Grin Grin

He estado media tarde acabando de configurar cosas, pero es cierto lo respeta casi todo, tan solo algunas cosillas se han desconfigurado, la lluvia una de ellas, como no.

Además veo que ahora la precipitación anual ya sale en meteoclimatic, cosa que antes no hacía y no sabia porqué. Supongo que los tags de la plantilla eran de las versiones mas nuevas del VWS y yo tenia una demasiado antigua y no lo reconocía.
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #7 en: 16 Agost de 2006, 21:47:11 »

Bueno al final me he lanzado. Ya he actualizado!!!  Grin Grin

He estado media tarde acabando de configurar cosas, pero es cierto lo respeta casi todo, tan solo algunas cosillas se han desconfigurado, la lluvia una de ellas, como no.

Además veo que ahora la precipitación anual ya sale en meteoclimatic, cosa que antes no hacía y no sabia porqué. Supongo que los tags de la plantilla eran de las versiones mas nuevas del VWS y yo tenia una demasiado antigua y no lo reconocía.

Efectivamente, por eso te recomendaba actualizarla, la falta de tags en la version que tenias hacia que no se actualicen todas las variables en la plantilla de meteoclimatic.
Me alegro del cambio Wink
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió