Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Plutó deixa de ser Planeta del Sistema Solar (Llegit 1182 vegades)
|
-Gregal-
Assessor nivològic
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4760

|
Ens acabam de quedar amb un planeta menys al nostre sistema solar fa molt poc... una reunió científica l´acaba de descartar com a component del Sistema Solar.
Suposo que tenen fonaments, però que dins el segle XXI de la nostra civilització no es posin d´acord amb la definició de planeta... Per jo Plutó sempre seguirà essent es 9è planeta, perquè es com si ara ens venguessin a dir que 2+2=5. És un rebuig a una cosa que tots aprenem de petit, i assimilar-ho ara, ens és extrany i m´obliga a dubtar sobre els avenços científics.
Aixi que Despres de mantenir el postulat de l´existència de Plutó durant més de 75 anys, serà fals també allò de que l´home arribà a la Lluna el Juliol de 1969? Perquè hem de creure que Armstrong trepitjà la superficie lunar si durant 75 anys hem cregut que Plutó era Planeta?
Jo no estaria tan segur de tots aquests avenços científics, últimament l´astronomia actual em condueix a l´escepticisme per la meva part.
Tornarem a sa teoria Platònica des món sublunar i es món supralunar??? A n´aquest ritme...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9990

|
Ostres...
Me'n vaig al cole per a que em tornin els calers!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9990

|
El que jo flipo des de fa dies, quan va sortir la notícia de si serien 8 o 12, és que fins ara no hagués una definició científica de "planeta".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6302

|
Lo mejor sería que la Tierra no fuese un planeta 
Tendríamos que cambiar el nombre de todos los documentales "Planeta Tierra".
Los niños tendrán que memorizar un poco menos para sacarse el graduado y dejarán más espacio libre en su disco duro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteocatí
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14340

|
Si hagueren acceptat Plutó com a planeta, a partir d'ara seria: Mercurio, Venus, La Tierra, Marte, Jupiter, Saturno, Urano, Neptuno, Pluton, Ceres, Caronte y 2003-UBS313.

|
|
|
|
|
En línia
|
CATÍ - 661 msnm Temperatura mitjana: 14ºC Pluja mitjana a l'any: 649,1 mm Aquí està la "meua" davis vantage pro 2...   Un saludo a su dueño 
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4
|
|
|
|
|