Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problema!!! (Llegit 851 vegades)
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Ara que ja té uns anys si arriva a 10 minuts ja firmo, la batería ja pateix.
Un de nou 15 o 20 minuts ha d'aguantar depen dels aparells que hi tinguis conectats, esclar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Llavors depen el consum, segurament agunatarà el que t'he dit... però el més important no és això, si no les pujades i baixades de tensió que es on pateixen els pc's & company.
Sobretot els discs durs, els microtalls d'electricitat els escurça la vida i molt... es una putada no pel que valen, si no perquè et pot petar en qualsevol moment i fotret tota la info a cagar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 3135

|
Haber no creo que sea problema de SAI, las veces que me ha pasado a mi siempre han sido sin altibajos en la linea.....es mas bien ida de olla de Windows junto con algun "agujerito" del Weatherlink......la solucion es la que has tomado pero rapido por que el tiempo que pasa sin volver a instalar el Weatherlink son datos perdidos 
Por cierto ....hace ya mucho mucho tiempo que no me ha ocurrido ....toquemos madera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
Acalicuá ¡¡¡  el teu es el mateix? Nops, el meu és més vellet, però va de fàbula.... de fet això no té massa secret, la qüestió es tenir-ne un, i si es dels bonets millor. Amb tal que aguanti les pujades i baixades de tensió bé.. i uns 10 minuts d'apagada per tenir temps de parar els aparells amb normalitat, ta de puta mare.. no cal me´s. El que has posat té bona pinta...  una vegada marxar el llum pots tenir l'ordinador ences molt de temps  Jo el tinc amb SAI tinc connectat l’ordinador, la consola i el router. Al passat dijous vàrem tenir una avaria a casa de tipus elèctric. L’interruptor del quadre elèctric que governa l’habitació dels ordinadors i el menjador es va cremar (culpa del aire condicionat). Exactament va caure la llum a les 16.10 de la tarda, jo estava al tren i ràpidament amb va trucar la meva dona alarmada dient que el SAI estava pitant i que no sabia que tenia que fer. La solució mes ràpida va passar per corre a casa del veí a demanar-li un cable d’allargo (no en tenia cap, ara si) i connectar l’entrada del SAI als endolls de la cuina que allí si hi tenia corrent. El SAI va deixar de pitar a les 16.30, en total 20 minuts funcionant amb bateries, tan la web com el vws ,la consola i el router no es van enterar de la moguda, no va caldre tenir que parar cap equip en cap moment. Quant vaig arribar a les 17, vaig comprar un interruptor nou, els vaig canviar i a les 18 tot tornava a funcionar a la perfecció sense cap aturada de tot el muntatge global.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4]