Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes pluivo Davis (Llegit 356 vegades)
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2357

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Doncs ja ho veieu, obro el meu primer tòpic de problemes  Ahir a la nit en els diferents ruixats que van passar em va marcar bé la precipitació menys en un on el pluviometre tradicional de plàstic em marcava 3,5mm i la Davis només va enregistrar 0,8mm. Vaig baixar, vaig moure les casoletes amb la mà i ja va tornar a marcar bé. Sabeu que va poder passar? perquè ara no sé si marcarà bé quan torni a ploure. i ja que hi sóc, sabeu com puc afegir aquests 3 litrets en el butlletí del weatherlink?
Gràcies i salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Algu em pot ajudar si us plau?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
agreB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3433

Aiguaaa!!
|
Com bé t'han dit, és extrany això que t'ha passat. Per introduir les dades manualment al weatherlink, un cop hagis descarregat les dades del datalogger, vés al botó on hi ha un bloc de notes "Browse the station data", un cop et surti tot el llistat selecciona l'interval horari (o sigui la fila) corresponent al dia i si saps la hora millor, en que va caure la precipitació. Apretes Enter i ha de sortir una finestra on et permet modificar tots el paràmetres enregistrats en aquell interval, busques la casella de precipitació i hi afageixes manualment els mm que falten.
|
|
|
|
|
En línia
|
Berga - Berguedà 704 msnm
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Moltes gràcies per l'ajuda companys!! 
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
De todos modos, ya lo comentaba en Meteored, hacer que un pluvio Davis vaya a la par con un Hellmann es misión imposible Puedes calibrar el pluvio para que dé buenas aproximaciones con lluvias de baja intensidad, o de alta intensidad; pero no para ambos casos a la vez Yo he conseguido una aproximación media, de tal manera que cuando la intensidad es baja, el pluvio de la Davis me mide algo más que el Hellmann, mientras que cuando la intensidad es alta, me mide algo menos que el Hellmann... Al final, la media no se desvía demasiado pero pertenezco al club de los que piensan que el pluvio de la Davis es muy útil como pluviógrafo, pero nada como el Hellmann cuando se buscan datos precisos finales de lluvia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
De todos modos, ya lo comentaba en Meteored, hacer que un pluvio Davis vaya a la par con un Hellmann es misión imposible  Puedes calibrar el pluvio para que dé buenas aproximaciones con lluvias de baja intensidad, o de alta intensidad; pero no para ambos casos a la vez  Yo he conseguido una aproximación media, de tal manera que cuando la intensidad es baja, el pluvio de la Davis me mide algo más que el Hellmann, mientras que cuando la intensidad es alta, me mide algo menos que el Hellmann... Al final, la media no se desvía demasiado pero pertenezco al club de los que piensan que el pluvio de la Davis es muy útil como pluviógrafo, pero nada como el Hellmann cuando se buscan datos precisos finales de lluvia. Yo tengo muy claro que para Octubre quiero un Hellmann a pleno servicio aquí, esta claro que si quieres mediciones precisas es lo más fiable y realista. los automaticos siempre por la baja o por la alta se van a ir...por ejemplo la última vez que llovio aqui 3.6mm la WS-3600 y 3.2mm la Davis y el pluvio manual marca numeros enteros y tenia poco más de 3mm a ojo puedo decir que 3.5mm pero bueno mas o menos como la lluvia fue debil y continuada casi casi fueron a la par....pero con 3 pluviometros diferentes marcando cosas diferentes en tan poca lluvia te puedes hacer una idea de que esto de la pluviometria clavarlo es cosa del Hellman
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|