Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vaig a pegar-li foc !!! (Llegit 1069 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Ara només em falta convençer a la dona, i no ho veig gens clar, la veritat...
Li dius que t'ha sortit l'estació en una bossa de patates  I el forat de la VISA? que li dic? que han estat uns ratolins?
Fora conyes, mig li he fet entendre, que l'oregon és una joguina, què si vull ser una mica "serio" amb tot això i no em prenguin en "conya", necesito una de millor. Ja em direu vosaltres, la gent que mira la meva web les dades d'avui per la nit, i la velocitat del vent ha esta 0 km/h tota la nit, no és serio...i tot això repercuteix en que no et tinguin en compte per a res, i això no ho vull, s'han de fer les coses bé, o no es fan...si no puc comprar-me la Davis, tanco el garito i a mamar la gata parda...
Esperem que el "cartellet" no tingui que estar penjat massa dies http://tortosa.meteoct.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=59&Itemid=139
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
No, foc no que fa molt de vent i la humitat és molt baixa i encara la liarem, pero pot agafar el màstil sencer i enviar-lo a fer la mà des de dalt del terrat. Acte seguit es conecta a scientificsales i demana una Davis i sol.lucionat el problema.  Digueu-me quina és la bona...n'hi ha tantes https://secure.scientificsales.com/pricesTooLow.cfmTotes son bones, nomes depen del que et vulguis gastar en accesoris. Si no vols gastar molta pasta et compres la de 331$ i ja tens prou (és la cablejada bàsica). Estem parlant de uns 280 € més enviament i aduana. En el pitjor dels casos no crec que passi de 450 €. Cablejada no, passo dels cables per la façana...Ficats a fer, prefereixo gastar-me ara els "cuartos" i desprès no empenedir-me. Crec que la 6163 per 823.95$ és la més complerta...encara que veig que la 6162, és la mateixa però sense ventilació forçada, val la pena pagar 200$ mes? Jo la tinc amb ventil.lació forçada i la veritat es que els dies de juliol com aquests que em passat aquest estiu agraeixes tenir-la, ja que sembla que estigui a punt d'explotar el planeta i alló nomes et marca 29 o 30º. Ara, si la poguesis tenir en un lloc sobre la herba, a un metre i mig, etc, etc, doncs no crec que et fes falta, però si ha d'estar a sobre d'un terrat jo l'agafaria amb tot el que pugui moure una mica l'aire de l'interior.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
No, foc no que fa molt de vent i la humitat és molt baixa i encara la liarem, pero pot agafar el màstil sencer i enviar-lo a fer la mà des de dalt del terrat. Acte seguit es conecta a scientificsales i demana una Davis i sol.lucionat el problema.  Digueu-me quina és la bona...n'hi ha tantes https://secure.scientificsales.com/pricesTooLow.cfmTotes son bones, nomes depen del que et vulguis gastar en accesoris. Si no vols gastar molta pasta et compres la de 331$ i ja tens prou (és la cablejada bàsica). Estem parlant de uns 280 € més enviament i aduana. En el pitjor dels casos no crec que passi de 450 €. Cablejada no, passo dels cables per la façana...Ficats a fer, prefereixo gastar-me ara els "cuartos" i desprès no empenedir-me. Crec que la 6163 per 823.95$ és la més complerta...encara que veig que la 6162, és la mateixa però sense ventilació forçada, val la pena pagar 200$ mes? Jo la tinc amb ventil.lació forçada i la veritat es que els dies de juliol com aquests que em passat aquest estiu agraeixes tenir-la, ja que sembla que estigui a punt d'explotar el planeta i alló nomes et marca 29 o 30º. Ara, si la poguesis tenir en un lloc sobre la herba, a un metre i mig, etc, etc, doncs no crec que et fes falta, però si ha d'estar a sobre d'un terrat jo l'agafaria amb tot el que pugui moure una mica l'aire de l'interior. Seguiré el teu consell...a tot això
ME CAGO EN LA PUTA MARE QUE VA PARIR L'ANEMO DELS COLLONS, ARA TORNA A MARCAR
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
ets el rei dels cartellets 
Meteotortosa el cartelero ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 
Tranqui no n'hi ha per tant, a tots ens falla una cosa o altra amb les estacions, quan no és l'adsl que falla, és el pc.. si no són figues són tomaques...
Puja les dades i treu el cartellet, es nota més el que has posat que no pas el fet que no marqui vent...

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Visca la Oregon i la feina que dona la cabrona!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4
|