Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vaig a pegar-li foc !!! (Llegit 1061 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
El maleït anemo de l'Oregon, me marca 0 kph, quan justament està fent un bon ventet. No és el primer cop que em pasa, de cop i volta m'ha deixat de marcar, he pujat al terrat i he comprovat que girés bé, fins aquí sembla tot normal, però no, segueix marcant 0. Ara tinc un problema, al lloc on ho tinc ficat no arribo, per a instalar-ho, vaig necesitar la colaboració del meu fillol Spiderman, 14 anys més jove que jo i amb 35 kg menos de panxa.. . El que no entenc és que això passa aleatòriament, sense més ni mes...l'ultim cop vaig estar més d'una setmana a 0 i de cop i volta va tornar a marcar bé...ara torna a passar...
Algún consell?
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3847

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Et puc dir el que tinc ganes de dir?...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Fota-li foc 
A mi també m'ho feia la oregon, pujava al terrat canviaba les piles, i segons com li rotava tornava a anar, no sempre era així.
Al final a pendre pel cul.. em vaig comprar la rainwise.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
No, foc no que fa molt de vent i la humitat és molt baixa i encara la liarem, pero pot agafar el màstil sencer i enviar-lo a fer la mà des de dalt del terrat. Acte seguit es conecta a scientificsales i demana una Davis i sol.lucionat el problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4918

Temps de tempestes estiuenques
|
Ostia! Aixo que dius de que marca 0 quan li dona la gana i sobretot quan el vent supera els 60-70km/h just hem pasa a mi tb. Pero no m'extraña, ja que la meva central ja te uns 10 anys , i els cables ja estan mes que gastadets per les inclemencies del temps.
P.D: La meva no es cap oregon, sino una HUGER. Pero bueno..., en definitiva tinc el mateix problema que tu
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 3135

|
A mi me pasa con la Davis pero con la direccion del viento , siempre marca NE-E ......y al final me he dado cuenta que funciona siempre bien durante unos dias despues de haberse remojado bien con la lluvia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Joer, qué raro. Lo normal es que dejara de funcionar con la lluvia. De todas formas el sensor de dirección no es más que un potenciómetro, así que le podrías rociar con un líquido que se llama KONTATK 60 o 61 y sirve para limpiar las pistas de los potenciómetros. A ver si así consigues algo. En al caso de la Oregon el problema ya es de otra magnitud (magnitud catastrófica).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|