Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
Quant creieu que us caura a la vostres zones fins a final d´any?
| + 500mm |
|
  4 (12.9%) |
| 400-500mm |
|
  3 (9.7%) |
| 300-400mm |
|
  8 (25.8%) |
| 200-300mm |
|
  10 (32.3%) |
| - 200mm |
|
  6 (19.4%) |
|
|
| Total de vots: 31 |
|
Autor
|
Tema: Quant creieu que us caura a les vostres zones fins a final d´any? (Llegit 1306 vegades)
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3023

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
Al nord de Mallorca li pos uns 320 litros repartit mes o menos aixi: 50 setembre, 100 octubre, 100 més en novembre i uns 80 en desembre (com podeu veure soc bastant optimista ). A la meva zona tot dependra de sa sort que tengui amb ses tempestes de setembre-octubre, seré optimista i posaré uns 200 litros en aquets 4 proxims mesos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4039

|
a Porreres he votat 200-300mm. Molt extrany seria superar els 300mm en el periode Setembre-Desembre. Suposo que ens quedarem ens 260-270 si tenim una tardor bona.
Llevant, quan parles dels 320mm del N a quina zona et refereixes exactament?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
pfffffff... m'hauríen de caure uns 450-500 mm per fer la mitja 
no nem bé, no... Jo apostaria per uns 250-300 mm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Gongo
Visitant
|
Por desgracia, visto el patio, vista la tendencia climática, visto de donde venimos con años de sequía, no llegaremos a los 100 mm, pienso yo. Ojalá me equivoque.
Lo bonito es que en diciembre, la segunda quincena, 40 de estos serán en forma de nieve 
PD: Hablo de BCN.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
ves a saber
la media hasta el final de año serian 302 mm a partir de setiembre y septiembre empieza cojo parece ser
el logro seria llegar a 500 en un año tan malo
pero y si viene un 94 o un 82-83
y si bajan 4 danas bien colocadas y nos mete 400 mm en 30 dias como el año pasado ( en zonas costeras), año que tampoco parecia que se podia enderezar y llegaron las danas
también cabe la posibilidad que llueva poco, pero vamos si en nuestra época de lluvias por excelencia (en la costa) no hemos de esperar un giro de tendencias, mal vamos, pero también seria una posibilidad
en fin dificil, podemos tener un mes de septiembre calido y aburrido y el 28 y 29 te meta 140 mm entre los dos dias, nuestro clima es así
y si nos sorprende a todos un otoño seco pués tendremos que anotarnos un año seco, seco, seco
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|