Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova pujada al puigmal!!! jeje, collons com puja (Llegit 909 vegades)
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2580

|
Enhorabona. Ja et falta poc per el 3000 !
Precissament la setmana passada vaig estar mirant-me el Puigmal des del Balandrau. Per allà també hi havien isards, que cada cop es mostren més confiats, i moltes marmotes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3758

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
gracies boira 
si, els isards cada vegada estan mes confiats, nosaltres tant sols els deviem tenir a uns 50 metres de distancia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4259

Neu, neu!!!
|
los rebecos (isards) son propios d'aquella zona  ayer me dijeron que hace unos dias se ha proibido su cazera porque hay una malaltia que los efecta i se mueren bastantos  Bruna, tot el que havies pujat, ho has caigut ara de cop...  He vist textos de gent amb molta més edat i estudis (no parlo de ningú en concret) i faltes força més grosses, tant en castellà com en català  El que li ha passat a la Bruna son simples interferències entre idiomes (molt normal en contextos bilingües i a la seva edat). Hi ha molta gent (fins i tot catalana de 40000 generacions) que encara diu perles com "puestu" o "enfermetat". Si ho entenc i no passa res...ja ho veig que és una encreuament de cables...., però és que fot gràcia....  Brunaaaa!! de bon rollo... !!:-*  La meva neboda em va dir un dia en castellà que "me gustan mucho los porquetos" 
Coses dels peques i els joves!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3758

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
jeje, dons aquesta es de les meves, jo tambe faig catalanades d'aquestes, ja ho has comprovat 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|