Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova pujada al puigmal!!! jeje, collons com puja (Llegit 934 vegades)
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3758

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
gracies a tots
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MONTSEC
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 687

|
Felicitats campeona per l'ascens
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34828

|
Collons noia !! Com les gastes 
Continua així ... arribaràs lluny 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4267

Neu, neu!!!
|
Felicitats Bruna, ets tot exemple per a els/les nois/es de la teva edat, que només pensen en ji ji ja ja..i fer el burro. Els teus pares deuen estar ben contents de tindre una filla com tu...
Sens dubte! Avui dia m'he fixa't que la majoria de gent que veus a la muntanya en promig té una certa edat... ànim jovenets!
Per cert, moltes felicitats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
moltes gracies a tots 
jeje, no se perque a la gent de la meva edat no els hi agrada perque es que es genial
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6208

When you love, God's light shines on you :)
|
moltes gracies a tots  jeje, no se perque a la gent de la meva edat no els hi agrada perque es que es genial  Potser no els hi agrada perquè ni s'han molestat en comprovar-ho 
De tota manera, enhorabona, noia! Tot i que el Puigmal no té cap dificultat a nivell tècnic, és un bon tros de desnivell el que vas fer, i a la teva edat això té molt mèrit!
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
moltes gracies klipsus 
ja tinc ganes de fer-ne alguna altre 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|