Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: En fi...(per fi ).../ troballa bonica : 3 espècies (Llegit 1807 vegades)
|
Novençà
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3025

|
l'hi deu haver plogut?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1765

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Eps, ho sento, fins d'aqui uns dies  i després ja podré garlar...però vaja, vaja..... 
(disculpeu, és que estic content i avui ja havia de deixar-ne constància d'aquest 27 d'agost), per mí, inoblidable
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tborras
Meteoclimatic projecte
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 729

Volando
|
Dani diguens algo algu l´hi ha caigut del cel
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1765

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
(Ja he resolt els dubtes....ara estic aprenent a posar fotos aquí....mica en mica us ho explico, lògicament era una cosa de natura)
Doncs bé, començaré la història...una de tantes.
Una d'aquelles tardes vaig recòrrer una d'aquelles valls a la part nord de la serra litoral del Maresme, que un pastor m'havia explicat l'abril passat que hi ha aigua viva fins i tot a l'estiu. A principis d'agost, igual que ara, encara hi baixava un rajolí d'aigua i vaig adornar-me d'un petit pou a la llera del torrent...hi havia dues serps, la de la foto i una que ja ha marxat (més marronós clar).

Des de l'aleshores de tant en tant la vaig a veure, però em fa pena que estigui tant avorrida allà dins. Després d'agafar les guies pertinents i dubtar entre Sep d'aigua (Natrix maura) o Serp de collaret, crec que és la segona: la Natrix Natrix , relativament escassa aquí a la comarca....
(...segueixo)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pileus