Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: En fi...(per fi ).../ troballa bonica : 3 espècies (Llegit 1989 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Li vaig posar un tronc flotant per a que la serp descansés. Fa uns 40 cms....bonica, molt pacient i bona noia. D'avegades es fa la morta i es gira totalment, com simulant que no hi és. Si la vull tocar, fa moviments ràpids, gira en cercles i seseja (xiula) amb mala llet. (...segueixo)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
De les 20 fotos que he aconseguit en deg haver tirat 200...però és un lloc molt fosc, reflexos a l'aigua, el flaix, el macro...en efecte Sony...però en un lloc molt ombrívol i algunes són mogudetes...ho sento, seguiré
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
La serpeta segueix recargolant-se....vaig en compte, que estic a 60 cms d'ella i em pot saltar a la iogular (ja me'n va mosseguar una a Collserola fa 13 anys....si ja sé, no té verí, però quin ensurt 

Eps, m'hipnotitza. Silenci de vall d'alzines, castanyers i llorers. El vent belluga les capsades de dos enormes pollancres. Dalt d'un pi, un esquirol va tirant clofolles de pinya. Jo amb el cap quasi dins la bassa perdo la noció del temps, eles oïdes se'm refinen i la vista se m'adapta a la foscor de l'obaga
I de cop, apareix una coseta bellugant-se de forma ascendent. No ho veig bé:

Eps, això no és cap capgrós...és més gran i té uns dits més definits, sense membranes 

Serà possible. No seran tritons? al Maresme ? seran aquells del Montseny ?

Agafo caça-xarxa, un pot, càmera i em disposo a capturar-ne un amb delicadesa, bé, tres... Qué bonics, son pacients. Neden serpentejant amb la cua, neden amb les extremitats i també caminen a 4 potes. Un aixeca el cap i el mou amunt tremolosament. Crec que són quasi cecs....

Eps, tenen unes membranes darrera el cap a banda i banda..i taquetes clares darrera les potetes...mmmm.... miro les guies a casa, penso, llegeixo...i zzzàs, cries de salamandra.... bé, esperarem que facin la metamorfosi, amb el permís alimentari de la depredadora Natrix Natrix...llàstima, no he descobert el "tritorus maresmencus" 

A 100 metres de la bassa, m'apareix una serp vidriol o vidriola:

Al sortir de l'alzinar, dos senglars remenant entre el fullac, grosos. A la cararretera una guineu se'm posa davant dels fars a Torrentbó i salta cap al marge amb la cua cap amunt. Boniquíssim. Arribo a casa esgarranxat, ple de picades i emocionat...a la dutxa, aixeco el cap i, va, un dragonet a sobre el cap. M'estarà fent ell a mí un report per a penjar en el seu fòrum de saures???
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8563

|
collons quina caçera... les vall meresmenyes donen per molt eh?
el Roberto cuan vegi això es posarà content i ens donarà bona info de les especies, ja veuràs....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19913

Un xic de Tramuntana
|
Quina aventura noi 
primer fins arribar a lloc i despres per veure tota aquesta varietat de fauna , i sobretot aquests macos urodels 
no era el que pensaves , però , buffffff un encontre d'aquets a, amb aquest ecosistema tan únic deu ser la bomba
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
merci, espero que us agradi, que és el meu primer rèportatge fotogràfic..... i ja he intentat que no surti cap grua, fils telefònics o antenes a les fotos I fet en coses que xalo de veritat.....quina mandra descarregar, allotjar, enganxar...avui ja no tenia excusa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7300
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Molt bones fotos, realment Dani tens valor per fer una foto a una serp tan a prop, jo no en tindria.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
|
|
|
|