Autor
|
Tema: Novembre. Trobadeta "volatera" a Catí. (Llegit 5743 vegades)
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Jo, a priori, tinc nens el cap de setmana del 11, però encara és molt aviat, trieu vosaltres la data i si de cas ja vindré amb els nens. Portaré jocs perque s'entretinguin i ja està.
Ah, em sembla que no ho havia dit, però per suposat que vaig...
Jo segurament que vindré amb els 2 crios, Sergi (F5) de 2 anys i mig i la Gemma (F3) de quasi 5. Si portes el/s teus estiràn ben entretinguts Cap problema, Meteotortosa, els teus no seran els ùnics.El que hauriem es de triar un menù pera ells;paella o canalons o macarros o carn torrà ( xulles de corder) amb patates fregides....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Jo, a priori, tinc nens el cap de setmana del 11, però encara és molt aviat, trieu vosaltres la data i si de cas ja vindré amb els nens. Portaré jocs perque s'entretinguin i ja està.
Ah, em sembla que no ho havia dit, però per suposat que vaig...
Jo segurament que vindré amb els 2 crios, Sergi (F5) de 2 anys i mig i la Gemma (F3) de quasi 5. Si portes el/s teus estiràn ben entretinguts Cap problema, Meteotortosa, els teus no seran els ùnics.El que hauriem es de triar un menù pera ells;paella o canalons o macarros o carn torrà ( xulles de corder) amb patates fregides.... Els meus mengen de tot, per això no tinc cap problema, encara que les xulles no els agraden gaire (raro en els crios, però es així)
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Important.
MENU
- montaditos ( pan tostado con; sobrasada, queso fundido, jamón.....) (el pan es natural)
- Ensaladas
- Jamón y queso de Catí.
- Minjols con ajoaceite
- 1/2 perdiz con "bolets"
- Postre ( a elegir; flan casero, tiramisú casero, helados etc)
- reposteria del terreno ( tejas de almendra, buñuelos de manzana, buñuelos de viento etc.)
- Café o infusiones . ( poleo de monte recogido en Catí; nada de sobrecitos)
Bebida: Vino tinto de la casa ( rioja crianza sin etiqueta), cerveza, refrescos y agua de L'Avellá.
Las copas van por cuenta de cada uno.
Precio. 20 euros, I.V.A. incluido.
Observaciones:
- Falta el menú de los niños
- Si hay algún vegetariano ( yo me se de uno) que lo diga.
- Si a alguien le viene largo el precio, que lo diga y le diseñaremos un menú especial.
( Post en castellano por respeto a Checo)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7016

|
Important.
MENU
- montaditos ( pan tostado con; sobrasada, queso fundido, jamón.....) (el pan es natural)
- Ensaladas
- Jamón y queso de Catí.
- Minjols con ajoaceite
- 1/2 perdiz con "bolets"
- Postre ( a elegir; flan casero, tiramisú casero, helados etc)
- reposteria del terreno ( tejas de almendra, buñuelos de manzana, buñuelos de viento etc.)
- Café o infusiones . ( poleo de monte recogido en Catí; nada de sobrecitos)
Bebida: Vino tinto de la casa ( rioja crianza sin etiqueta), cerveza, refrescos y agua de L'Avellá.
Las copas van por cuenta de cada uno.
Precio. 20 euros, I.V.A. incluido.
Observaciones:
- Falta el menú de los niños
- Si hay algún vegetariano ( yo me se de uno) que lo diga.
- Si a alguien le viene largo el precio, que lo diga y le diseñaremos un menú especial.
( Post en castellano por respeto a Checo)
COJONUDO............vaya menu
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|