Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 10:43:07
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  ESPINETA FORA: 3067M I 3062M FETS!
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: ESPINETA FORA: 3067M I 3062M FETS!  (Llegit 333 vegades)
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3633

Doncs això...!

ESPINETA FORA: 3067M I 3062M FETS!
« en: 29 Agost de 2006, 14:03:44 »

Hola a tots!

El passat divendres 25 d'agost, per fi vaig poder assolir la fita que havia sonmiat fer amb vosaltres a principis d’agost, però que una acumulacions d’imprevistos m’ho van impedir.

M’he pogut treure l’espineta que tenia ben clavada! Un… que és una mica cabut!!!  Cheesy

Doncs he pensat que estaria bé poder compartir amb vosaltres aquest mateix espai encara que sigui en moments diferents. Així que endavant!  Cheesy Cheesy Cheesy

Aquesta foto és la de l’arribada al Llac de Llauset, cap a quarts de nou, un pèl tard per començar a pujar d’acord amb els pronòstics del temps. De n’hi do com va canviar el temps.  Roll Eyes

Poc a poc anem deixant enrera el cotxe i el llac de Llauset:

En Xavi, el company de la cuñññà! i un servidor, Miquel, camí del cim. En aquest punt ja podíem contemplar perfectament el nostre objectiu, si no recordo malament estavem al tercer llac. Encara quedava una bona botifarra! I molta pedra per passar! Sort que el temps acompanyava... Aprofito per donar les gràcies a l’Albert i el Manel per fer-nos algunes fotos així com cedir-nos algunes altres (via internet).

Quan no ens faltava gaire per fer el cim, el mal temps sens tirava al damunt. De fet no veia gaire clar si arribar o girar cua. Sort que en Xavi en va animar a tirar endavant. De fet, tornar enrera per les tarteres dels llacs no hauria estat gens senzill.

Cim! Vallibierna: 3067 metres! Cap a Llevant encara havien algunes clarianes i un paisatge meravellòs, però el millor, després d’alguns nervis per la pluja, el vent i la boira que anava i venia, encara estava per arribar...

El Pas de Cavall... veure aquelles persones a Culebres ens va animar a passar definitivament i tornar pel Coll de Llauset. Quan erem a la meitat va començar a ploure, quin yuyu...

Al centre de la foto estem enfilant el Pas de Cavall. L’inminent mal temps no me’l va deixar gaudir. Estava més pendent de passar-lo el més ràpid possible abans no quedés moll i relliscós per la pluja. L’Albert en primer terme (o en Manel?  Wink Què dolent sòc per associar cares noves i noms!)

Els casuals companys d’aventura passant el Pas. La "Rasca-Ous", molla, no rasca tant!  Grin Grin Grin

Finalment el pic de Culebres! La terra i la roca molla fa que els paisatges siguin diferents, més contrastats.  Cheesy

I l’Aneto... el 10 i 11 de juny van ser grans dies!  Cheesy

Els núvols que havien deixat pluja i vent van marxar temporalment i ens van deixar regals tant fantàstics com aquest!!!

Déu meu! Quins paisatges!  Shocked Shocked Shocked

Gràcies Albert i Manel, de Lleida, per les fotografies i per la companyia que ens vam fer mútuament. Trobar companyia i bon rotllo allà dalt, i més quan no saps com reaccionarà el temps a muntanya, és d’agraïr. Fins aviat!

El duet al Pic de Culebres: 3062 metres.

Buscant la caldera d’or al final de l’Arc de Sant Martí... no la vaig trobar! 

Començant la baixada tornava ràpidament a tapar-se. Calia espabilar!

Algunes dificultats en la baixada...

"Cotó" sobre els cims...   Smiley

L’aigua que va mullar les muntanyes va fer que els tons d’aquestes fossin més foscos. Preciós!   Cheesy

Benvinguts a Mart!  Grin Grin Grin

Avall que fa baixada! No faltava molt per acabar...

Aquí un servidor, el “Xulo de la Pradera”!

Un altre postal per no oblidar...

Un cop al cotxe, el mal temps ja s’havia tornat a apoderar del cims. Que bé haver arribar al cotxe sa i estalvi!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Anar amb temps insegur va ser un risc però la Natura aquest cop, lluny de golpejar-nos ens va regalar estampes inoblidables... gràcies! 

Alucinant! La Vall de Vallibierna, potser (per mi) la més maca del Pirineu.  Cheesy Cheesy

Finalment, com bé sap el Jordi, acostumo a fer alguns vídeos perquè de fotos ja n’hi ha de bones, gràcies als bons fotògrafs que alberga el foro!

Aquí teniu els links:
http://personales.ya.com/miquelpuigt/Vallivierna/vallivierna.htm

ESPERO QUE US HAGI AGRADAT! DEDICAT SOBRETOT PER AQUELLS AMB QUI NO VAIG PODER ANAR! NO VAIG PODER ANAR AMB VOSALTRES PERÒ SÍ QUE FINALMENT HEM COMPARTIT UN ESPAI PRECIÓS, DE LES MILLORS VISTES DEL PIRINEU!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6862

Re: ESPINETA FORA: 3067M I 3062M FETS!
« Resposta #1 en: 29 Agost de 2006, 15:23:42 »

Chulo el reportaje y las fotos.........A que hora llegasteis abajo...
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #2 en: 29 Agost de 2006, 15:31:31 »

Sobre las 15:30...
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6862

« Resposta #3 en: 29 Agost de 2006, 16:07:48 »

Joder pues le disteis caña.........nosotros salimos a las 7.00 desde el bivac y si no recuerdo mal llegamos a las 13.30 h o 14 h no me acuerdo muy bien... y otra horita mas desde los coches
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Connectat Connectat

Missatges: 34322

« Resposta #4 en: 29 Agost de 2006, 22:31:00 »

Eps ... Cheesy

Molt guapo el repor !!

Jeje, em recorda a la nostra aventura al Taillón ... tb se'ns va fotre el mal temps al damunt, però a l'hora ens va regalar unes vistes brutalment guapes Shocked

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Bruno
Cumulus Humilis

Missatges: 350

BCN-Sants(on plou i fa sol quan...a BCN plou molt)

« Resposta #5 en: 30 Agost de 2006, 00:55:54 »

Impresionant repor i la útlima foto de postal!!!  Shocked
En línia

Me interesa el futuro porque es el sitio donde voy a pasar el resto de mi vida. - Woody Allen -
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #6 en: 30 Agost de 2006, 01:09:04 »

ESPERO QUE US HAGI AGRADAT! DEDICAT SOBRETOT PER AQUELLS AMB QUI NO VAIG PODER ANAR! NO VAIG PODER ANAR AMB VOSALTRES PERÒ SÍ QUE FINALMENT HEM COMPARTIT UN ESPAI PRECIÓS, DE LES MILLORS VISTES DEL PIRINEU!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Home, moltes gràcies, bonica dedicatoria!  Cheesy

Enhorabona per haver-te tret l'espineta i pel reportatje. Llàstima que no poguesis venir amb nosaltres, el temps va ser molt més bó* i vam xalar moltíssim.

Fins la propera!  Wink

*Entenen temps bo per el que no et mulles quan no tens ganes de fer-ho. 
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #7 en: 30 Agost de 2006, 18:44:54 »

Joder pues le disteis caña.........nosotros salimos a las 7.00 desde el bivac y si no recuerdo mal llegamos a las 13.30 h o 14 h no me acuerdo muy bien... y otra horita mas desde los coches

Bueno, es que el tiempo no estaba para ir muy tranquilos...
En línia

Poble Nou

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #8 en: 30 Agost de 2006, 18:50:34 »

Eps ... Cheesy

Molt guapo el repor !!

Jeje, em recorda a la nostra aventura al Taillón ... tb se'ns va fotre el mal temps al damunt, però a l'hora ens va regalar unes vistes brutalment guapes Shocked

Un cel ben seré és tranquilitzador i dóna bon rotllo a la muntanya. Lògicament, cal anar  sempre que sigui possible en aquestes situacions.
Però per altra banda ens perdem Arcs de Sant Martí preciosos, nuvolades capricioses, algunes bones remullades d'estiu... El problema és que abans podem trobar llamps, forts vents i un mal rotllo meteorològic acollonant que vist des del radar és molt bonic, però a la muntanya... què t'haig d'explicar, oi?  Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Doncs això...!

« Resposta #9 en: 30 Agost de 2006, 18:52:41 »

Home, moltes gràcies, bonica dedicatoria!  Cheesy

Enhorabona per haver-te tret l'espineta i pel reportatje. Llàstima que no poguesis venir amb nosaltres, el temps va ser molt més bó* i vam xalar moltíssim.

Fins la propera!  Wink

*Entenen temps bo per el que no et mulles quan no tens ganes de fer-ho. 

Hi hauran altres trobades! Per sort, les muntanyes no es mouen d'un dia per l'altre!  Cheesy

Per, cert, per mi el bon temps a muntanya pot ser qualsevol, sempre que no provoqui cagalera!  Grin

Fins aviat!
En línia

Poble Nou

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió