Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tinc tota la col·lecció de l'enciclopèdia menys la central. (Llegit 387 vegades)
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Joder, quins veïns...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2171

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Hola companys, darrerament he afegit a meteoclimàtic la meva vella estació 918, i en el transcurs d'aquests ultims dies el meu veí m'ha vist remenant el màstil i els sensors... Quina va ser la meva sorpresa  quan em va venir a veure tot carregat amb la col·lecció de l'enciclopèdia i em va dir: >:(Té, ja estic fart de veure-ho pel garaig. Jo no sabia com donarli les gràcies pero el vaig veure molt segur, i clar.... Ho vaig acceptar  Massa maco fins aqui.... perque fent el obligat repàs ja em vaig donar compte de que no hi es la central  i em sembla que tampoc el nº 12. Algú sap si es pot comprar la central individualment? i que era el nº 12?  Una opcio que tens (si es que parlas dels fascicles) es anar un Diumenge al mercat de Sant Antoni a Barcelona ia veure si tens sort i trobas al que et falta.
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 36.0mm2008 - 363.9mm
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Segons la llista, amb el n. 12 hi anava el colador del pluviòmetre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Jo tinc algun fascicle repetit, però precisament el 12, no. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Por casualidad no le sobrará a alguien una veleta...??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|