Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 10:33:44
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Volta per la Vall de Pineta. Punta de las Olas (3022 m) i Baudrimont SE (3030 m)
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Volta per la Vall de Pineta. Punta de las Olas (3022 m) i Baudrimont SE (3030 m)  (Llegit 613 vegades)
vacarissana
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1791

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

Re: Volta per la Vall de Pineta. Punta de las Olas (3022 m) i Baudrimont SE (3030 m)
« Resposta #20 en: 1 Setembre de 2006, 11:37:59 »

El Pic de Suca és molt bonic, no?  quina cresta d'un estrat més divers que hi té a l'esquena!!!  Shocked

Zona molt desconeguda per mí, però realment preciosa....si amb 10 anys trescant encara em queden racons per Sant Llorenç de Munt i l'Obac...lo dels Piris és interminable!!!
Sort que ens expliqueu les vostres fotos i aventures...i així m'estalvio la patejada pel bé de la meva esquena  Grin
En línia

montgros
Cumulus Mediocris

Missatges: 735

Re: Volta per la Vall de Pineta. Punta de las Olas (3022 m) i Baudrimont SE (3030 m)
« Resposta #21 en: 1 Setembre de 2006, 11:42:37 »

El Pic de Suca és molt bonic, no?  quina cresta d'un estrat més divers que hi té a l'esquena!!!  Shocked

Zona molt desconeguda per mí, però realment preciosa....si amb 10 anys trescant encara em queden racons per Sant Llorenç de Munt i l'Obac...lo dels Piris és interminable!!!
Sort que ens expliqueu les vostres fotos i aventures...i així m'estalvio la patejada pel bé de la meva esquena  Grin

M'ha explicat una bona amiga geòloga que es tracta d'un encavalcament de diferents tipus de materials i edats geològiques. Realment, aquesta zona és una joia de paisatges i geologia!!!
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Re: Volta per la Vall de Pineta. Punta de las Olas (3022 m) i Baudrimont SE (303
« Resposta #22 en: 1 Setembre de 2006, 12:03:05 »

M'ha explicat una bona amiga geòloga que es tracta d'un encavalcament de diferents tipus de materials i edats geològiques. Realment, aquesta zona és una joia de paisatges i geologia!!!

Diuen que els gneiss o com es diguin mes antics de Catalunya es troven al Ripollés.... pot ser Huh ...

Vacarissanu que es això de vaques i taga , grrrrrr Angry Angry Angry
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1791

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #23 en: 1 Setembre de 2006, 12:15:42 »

ôndima, un encavalcament a 3000 metres...quina passada!!! té força valor!

vall de Ribes i cap de creus hi ha els materials més antics, metamórfiques molt profundes  Cool

El Taga deu ser un cim de vaques...o de prenyades    Roll Eyes

En línia

Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #24 en: 3 Setembre de 2006, 15:52:48 »

Maques les fotos tu... 1200 mts en 1,5 km!!  Shocked Collons... deu ni do, deu tenir una pendent quasi com un 6b+ jejeje....
La escupidera... si no es va amb uns bons crampons, més val no jugarse la vida, que si no tinc entès malament és el lloc de tot el pirineu amb més morts. Però no se, potser ara ja ha sigut substituïda per algun altre lloc.
Bona patejada noi.
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió