Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Gorges de Carança + Pics Perics (Llegit 489 vegades)
|
pileus
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 215

|
Molt bones! Aquí deixo penjades les fotos que vaig fer aquest cap de setmana a la Cerdanya francesa (i més enllà). Un cap de setmana mooolt maco en llocs on feia temps que tenia ganes d'anar.
El primer dia vam anara a la vall de Carança fins a dalt de tot: és una ruta dura (11-12h caminant anar i tornar) que arriba fins a l'estany de Carança, on per cert, vam fer una remullada. Al principi, la ruta té tota una sèrie de passarel·les que permeten passar per les zones més engorjades. La gent que tingui vertígen millor que s'ho estalvïi, perquè a més la tornada es fa per un camí excavat a la roca que pot fer cert respecte. Ara bé, és una ruta guapíssima que comença des dels 800 m, i combina boscos humits de ribera els primers km amb prats i boscos alpins a part alta del recorregut
Aquest és el camí de tornada:

Passareles i ponts penjants:

Refugi de Carança

L'Estany de Carança a 2264 m (final del nostre recorregut, si es vol es pot continuar fins a núria)

(ara penjo les del diumenge al Pic Peric)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat

|
Aquí comencem la sortida de diumenge als Pics Perics (2690 i 2810)
Eiiiii!!! Atenció a les vaques: Mireu que maques que són!!

Estany de les Bulloses des del Peric Petit

Tots a dalt del Pic Peric. És un lloc molt estratègic. No he penjat les fotos pq en vaig fer moltes, però es veia des del Canigó fins a la Vall d'Aran o potser més enllà... A més diumenge amb el vent del nord hi havia una atmosfera molt neta.

Això és mirant cap a la banda Francesa, Vall d'Aran, i fins i tot és possible que s'arribi a veure Pirineu Aragonès, no ho sé... i ojuuuuu als núvols retinguts a la cara nord, molt endins cap a França!!

Un llac a la tornada

i ja gairebé al final de la volta

i ara arriba el millor de tot...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat

|
LES BÈSTIES CERETANES!!
Vaques, vedells, cavalls i un cèrvol, però que gairebé no es veu i per tant no l'he penjat...
Podeu escollir Miss vaca ceretana:

i la última... no vaig poder evitar-ho... eps, però després l'animal em seguia eh!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
Felicitats pel report i les ascensions !!!

En referència a les Gorges de Carançà excursió MOLT recomanable. (també per gent amb crios).... 
Fà alguns anys jo també la vaig fer, en un circuit "mixte" d'anada i tornada, passant nit a Ras de Carançà i continuant el dia següent fins a Nùria.
És la que jo anomeno "la ruta dels trens".... :
Des de Queralbs, cremallera fins Ribes de Feser. A Ribes de Freser, RENFE fins La Tour de Carol. A la Tour de Carol, "tren groc" fins a Thoes.
Allà comença l'excursió que ens porta per les gorges de Carançà fins als llacs i el coll de mateix nóm.
Més endavant: Noucreus i Nùria, on tornes a agafar el cremallera fins a Queralbs.
La gent menys preparada o amb crios, la pot fer a l'inrrevés, pujant des de Nùria al Noucreus i des de allà baixant cap al coll, llac i Gorges de Carançà, i més a baix, Thoes.
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Les vaques mes les podries haver dedicat, no???!!!!!! 
Bonica jornada per l'Alta Cerdanya!!!...auquesta zona pseudo-pirenaica (mira què feia en Montgrós )
el millor d'un meteo és poder dir "sol el cap de setmana", a sobre encertar, a sobre gaudir-ho i a sobre penjar-ho a quí per a fer dentetes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
Bon reportatge Eloi!  uns paisatges preciosos
una abraçada company
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat

|
Gràcies companys!
Si algú pot, de veritat que us ho recomano, sobretot la de les Bulloses: Deixant de banda els voltants del Llac, la resta és un lloc solitari i molt guapo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|