Autor
|
Tema: Ratio Noches tropicales vs Heladas (Llegit 1892 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
si, però no , o sigui molt bon argument el teu, de totes formes, el termometre a 15cm es aceptat precisament per això ... per l´aire fred que es diposita al terre, les màximes crec que tant l´hi carda a terra com a 1.5 mts .... de fet no s´observa la màxima a terre , al menys jo no en tinc constancia ....
És molt més significativa la temperatura mínima a 15 cms que no pas a 1.5 mts, per l'agricultura per exemple. Depèn de si cultives bledes o cireres   Bon debat. No, l´unic que dic jo es com està estipulat que es faci, per fer-ho tothom igual. Per exemple, jo aquest any porto 24 dies de glaçada en gàbia, i 18 dies més en que les mínimes en gàbia han oscilat entre 1-2ºC. Segur que al terra tots aquest dies hi hagut gelada. Per tant, passarien a ser 42 dies, una diferència prou significativa. Per altra banda, aquest estiu he tingut, fins ara, 16 nits tropicals, de les quals 9, més de la meitat, he tingut 20ºC pelats. Segur que a fora de la garita, i encara més a prop del terra, aquestes 9 nits ja no foren tropicals. Llavors foren només 7 nits tropicals. claro una helada oficial es una helada a 1.5 metros del suelo y en garita
la OMM pone unos requisitos para poder comparar por igual
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1004
|
Per a mi nit tropical seria per sobre de 22 graus atès que es la temperatura que es suposa confort, amb 20 graus no fa calor!!!! A més el tema nit tropical es molt subjetciu potser perque jo crec que s'ha e fer a partir de la temperatura que no es pot dormir o es dificil dormir i amb 20 graus t'asseguro que es dorm molt bé de fet totes les nits serien mes que tropicals llavors a moltes cases amb aire acondicionat jajajajaja s'hauria de pensar en canviar el valor de 20 graus com nit tropical, idepen molt de la humitat també
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Doncs senzillament perque el INM (i suposo que la OMM també) estipula que la mínima tropical és de 20ºC
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1004
|
Amb 20 graus no es dorm bé? Es dorm de fábula!!!! Jo no acabo d'entendre lo de nit tropical 20 graus ho deuen posar els de la OMM que son de CANADA jajajajaj , si els que ho posessin fossin del tropic ja veuries
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|