Autor
|
Tema: Ratio Noches tropicales vs Heladas (Llegit 1904 vegades)
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
100% d'acord
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
200% de acuerdo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Per a mi nit tropical seria per sobre de 22 graus atès que es la temperatura que es suposa confort, amb 20 graus no fa calor!!!! A més el tema nit tropical es molt subjetciu potser perque jo crec que s'ha e fer a partir de la temperatura que no es pot dormir o es dificil dormir i amb 20 graus t'asseguro que es dorm molt bé de fet totes les nits serien mes que tropicals llavors a moltes cases amb aire acondicionat jajajajaja s'hauria de pensar en canviar el valor de 20 graus com nit tropical, idepen molt de la humitat també
que tinguis una minima tropical no vol dir que a les 00:30 hores tinguis 20ºc a no ser que facis la minima a aquella hora cosa mollllt dificil a l'estiu, es a dir tens mínima tropical perque així ho diu la norma, pero et fiques al llit a les 00:30 hores amb 24.5ºc i a suar
un altre, que es la sensació de comfort?
la temperatura de xafogor, tal i com la veiem no es correcte, per la tele surt tans graus tanta temperatura de xafogor, clar sempre i quant l'aire que faci sigui 0km/h, perque per poc que bufi, s'hauria de corretgir amb la temperatura de fredor del vent, cosa que no es fà i aixó fà que el 90% de les vegades que es dona la temperatura de comfort, aquesta sigui falsa
si jo estic a la platja i tinc 30ºc amb 60% d'humitat, em diu la taula que tinc uns 39ºc i si el vent o la marinada es de 25km/h? perque no s'aplica l'altra formula?, perque, amb 25 km/h a la platja no es te cap sensació de xafogor
la temperatura de xafogor solament es correcte a casa i amb la finestra tancada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
metest
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1004
|
Doncs la norma es pot canviar no??? No sou aqui tant progres tots? doncs hi ha que canviar-la , la norma deu ser feta pels tipics meteolocos que odien la calor i que ja pensen que amb 20 graus es tropical!!!!
jajjajajajajajajajaajjaj
Jo crec (es una opinió) que s'hauria de fer un escrit al OMM per canviar la nit tropical a 22 graus !!! Però com segur son uns GELIMANIATICS no faran cas!!! jajajjaaj
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Jo suo molt.  Tu entres a un lloc molt suat.... i ja veuràs on et recuperes mes aviat, a costat de un ventilador o amb l´aire acondicionat. A costat del ventilador, tota la vida. I de pas, no contamines i es millor per la salut. Vinga, polèmica !!!  no rés, el tinc fà 5 anys i encara es la primera vegada que m'ha de fer mal el coll o les lumbars cosa que el ventilador si et produeix, perque he estat 10 anys amb ventilador a casa dels meus pares
encara es la primera vegada que m'he de refredar, hi ha molt finolis
aixó deu ser algunes persones perque jo mai he patit de res amb l'aire
i que em diguin que gasta més energia, amb totes les muntanyes enmerdades de ventiladors a tarragona, centrals nuclears, etc..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador