Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ametllers florits (Llegit 321 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sobre
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1918

|
L´Any passat amb el meus va pasar un cosa curiosa. Despres de l´hivern quan tenían que florir directament van donar l´atmelles sense florir l´arbre  En el teu cas sembla que sigui un déficit hídric .Es cert que moltes plantes encara sembla que estiguin a finals d´estiu. Jo encara tinc els pebrots florits. Aquest estiu va ser especialment sec per aquí i els va caure la fulla aviat als pobres, potser sigui això....però ara poc dèficit d'aigua tenen, si portem 500 mm des de l'agost
|
|
|
|
|
En línia
|
Puc semblar un idiota i actuar com un idiota. Però no us deixeu enganyar: sóc realment un idiota
|
|
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 613

|
fotre, nen!!!
Quan vau estar a València la nit del dissabte vaig passar davant d'uns tarongers (bords, ornamentals) que tenien flors, em vaig adonir per la oloreta que feien, hi vaig mirar i estaven ben florits.
Al costat del trevall hi ha un atmeler de esos, , que no ha perdut la fulla encara i l'any passat durant tot l'hivern tenia fulles, fins que va florir i el van eixir fulles noves, rar, també, no?
Saluts, parle bé?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3828

|
crec que poques ametlles donaran aquests ametllers si tan prest ja han tret flor, encara han de passar tot l'hivern.
Suposo que és conseqüència del que deis del dèficit hidric que estaven patint fins a finals d'estiu. SI han florit suposo que és que encara no ha fet molt de fred per Sobrestany, heu tingut gelades ja??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6434
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
El 27 de novembre de 1989 (si no mal recordo) o potser el 27 de novembre de 1994 també es van veure ametllers florits a l´Estartit segons el calendari de l´ACOM, vull dir que això no és tan estrany. Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
pobrets atmellers, poca cosa faràn....