Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: ôndima, buscant bolets..va i em trobo...... (Llegit 602 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1980

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
UNA ESTACIÓ METEO... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1980

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
UNA ESTACIÓ METEO...manual completa, en mig del bosc.
De bolets res, quagres, pebrassos, mataparents,...etc tot ja una mica sec i corcat, malament.
Com que buscava bolets(buscar molt, trobar, res) no puc dir on....pot ser per allà, pel Montseny, pel Montnegre, pel mar, per la muntanya o a mig acamí...ves a saber  Però al final, ja fosquejant, arribo en una mena de masia que deuria ser una casa de natura, mig abandonada i donant voltes pels seus prats en mig d'herbes de metre i mig d'alt apareix:
-un recinte tancat -una garita com cal -un pluvio Hellmann 200
Salto, amb cura, i a dins la garita hi ha: -Termòmetre de mínima -Termòmetre Siux de màx-mín. -Psicómetre -Barómetre aneroide -Higròmetre -un evaporímetre
El Hellmann rebossa d'aiga neta recent...  El siux marca -4º de mínima i 33º de màxima...calculo que són dades des de gener del 2006 com a mínim i del març 2005 com a màxim...que ningú ho mira.
Tanco la porta, i amb certes tentacions >:Dme,n vaig.. una horeta, i al cotxe 
Per tant...què faig? què farieu? -vaig a mirar les dades de tant en tant d'aquesta obaga serlvàtica interessant? -contacto amb el propietari i li demano permís? em deixarà? -em quedo el Hellmann? -M'ho quedo tot, previ desvalijamenta?  -Li faig oferta i ho compro? -Ho deixo allà fins que algú ho destrueixi o s'ho emporti? 
un dilema....què faig? ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 783
|
Jo m'ho quedaria tot. Està clar que ningú la far servir i que fa la tira que ningú es mira els instruments....
Primer pots mirar de trobar el propietari i si no ho aconsegueixes....
Si no ho fas tu, ho farà un altre i potser la llençarà en qualsevol raconet del traster....
Salut i bona troballa!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Es la de Sta. Fe del Montseny...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5808

Triumfal!!!
|
Doncs jo no ho mangaria, sino que la deixaria alla i aniria seguim les dades del punt on es troba. Lo que a lo millor et queda una mica mes lluny de les que ja tens pel montnegre no?
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 583
|
Com? On? Al bosc tirada?
Explica't noi.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8563

|
algún termòmetre que altra jo si he vist buscant bolets...una estació sencera ja no...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2589

|
Jo vaig trovar un globus sonda !
(Ja amb tots els aparells fets caldo. Deuria portar uns quants anys per allà).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|