Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Rellotge meteorológic. (Llegit 610 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Tinc un mol bon amic que no li agrada la meteorología y fa temps (mesos) li van regalar un rellotge que creu que funciona en GPS i porta temperatura, temperatura de sensació, barómetre, higrometre,altímetre,tendencia de la posible evolució del temps. En la trobadeta de Catí hem vaig adonar que el Timonet i L'Egarenc portaben uns rellotges "especials".El meu amic vol regalarm'el,i per a mi seríe el millor regal que hem prien fer, pero tinc alguns dubtes:
-Es aixo cert?
- Es complexe de manejar?.
- Son fiables les dades?
Jo no sabía de l'existencia d'un aparell de eixes característiques per aixó os demano informació.
Gracies.
.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
A mí m'es igual si marque el hora, pero es pot portar com un rellotge a la muñica?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Holaaaaaaaaaa 
Pense que serà una passada de rellotge, i ben car ! Per que en té moltes funcions que els "normalets" dispossen de termómetre, altímetre, barómetre, predicció per simbolets, i les funcions de rellotge normals... a mi em va costar fa any i mig 129 €.... es de Oregon.
El que pense es que igual amb tot el que porta igual no es un rellotge, si no una mini estació... amb anemómetre com algo paragut açó...

O els típics rellotges...
http://www.casaclima.com/tienda-l/700/Alt%c3%admetros.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9991

|
GPS dubto que en porti, però la resta sí. Es fiable, però perquè ho sigui necessita que ajustis sempre la altitud i la pressió. No és gens complex de fer. La temperatura no és de reacció ràpida i necessita força temps per posar-se a la lectura correcta. Si no és massa gran és un gran regal!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Jo tinc un rellotge CASIO PROTEK amb tres sensors, i funcions de baròmetre, altitud, termòmetre i brúixola digital entre unes altres, amb corretja de titanio. M'ho vaig comprar al juliol i em va de luxe. Això sí, són aproximacions i el que diu Egarenc, cal reajustar amb molta freqüència si vols dades molt precises.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|