Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
4 Desembre de 2008, 06:03:56
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Petroli al Pirineu ?
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Petroli al Pirineu ?  (Llegit 1231 vegades)
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 8563

Re: Petroli al Pirineu ?
« Resposta #10 en: 8 Setembre de 2006, 12:35:13 »

si es que en els poble no desprofiteu cap oportunitat per posar-hi noms a la gent.... Grin
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #11 en: 8 Setembre de 2006, 12:52:34 »

si es que en els poble no desprofiteu cap oportunitat per posar-hi noms a la gent.... Grin

no  Grin Grin Grin Grin
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30851

« Resposta #12 en: 8 Setembre de 2006, 14:43:07 »

Collons.....al final, la guerra pel Petroli comença a ser una realitat  Undecided
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #13 en: 8 Setembre de 2006, 15:01:16 »

Collons.....al final, la guerra pel Petroli comença a ser una realitat  Undecided

re, segur que es de tanta mala qualitat com el carbó ..... jo no em preocupo per res... i si hi ha una gran bossa, que collons miraré d´aprofitar-me´n  Cool Cool Cool Cool Cool
En línia

Since 1909
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30851

« Resposta #14 en: 8 Setembre de 2006, 15:27:36 »

re, segur que es de tanta mala qualitat com el carbó ..... jo no em preocupo per res... i si hi ha una gran bossa, que collons miraré d´aprofitar-me´n  Cool Cool Cool Cool Cool

Grin Grin Grin Grin

Si ho diu un de la terra, m'ho creuré al 100%  Grin
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4280

Neu, neu!!!

« Resposta #15 en: 8 Setembre de 2006, 20:19:26 »

Segurament deu ser una bona merda aquest petroli, tan de bo!
Quant a l'alcaldessa, patètica, com la majoria de polítics que no veuen més enllà d'un pam i el que la té llarga, com no se la veu, no sap on apunta i acaba pixant fora de...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Com sempre "pan de hoy, hambre para mañana"

Au administrador esborra la frase si ho creus convenient però deixa donar-me el gust:
POLÍTICS DE MERDA! PANDILLA DE CABRONS FILLS DE LA GRAN PUTA!!!! 
BUSQUEU PETROLI FICANT-VOS ELS DITS A LA ULLERA!!! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #16 en: 9 Setembre de 2006, 09:28:12 »

Quant a l'alcaldessa, patètica, com la majoria de polítics que no veuen més enllà d'un pam i el que la té llarga, com no se la veu, no sap on apunta i acaba pixant fora de...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Au administrador esborra la frase si ho creus convenient però deixa donar-me el gust:

Jack , cullons, que no sou gents imparcials , o sigui que al Berguedà-Ripollés, només hi voleu veure vaques i bolets, no??? .... el Jovent marxa, no hi ha gaire futur, només es veu futur a " ser com ells volen que siguem " i no a ser " com volem ser " ....

El Berguedà amb les seves mines, textil, el Ripollés amb les seves Fargues i també tèxtil .... no se a quin segle , tenien un pes important de la industria Catalana ..... a Sant Joan mateix , la disminució de poblaciò es de un 50%.

Pèrò es clar, per alguns només som els tipics venedors de Butifarres i espatlla de xai al forn , doncs saveu que, jo diria que la mitat del Ripollés-Berguedà, encara somia a no avocar-se al turisme, com el Pirineu Occidental ... i jo en soc un d´ells , m´agrada el turisme, pero no massificat ....

En línia

Since 1909
Pèlag
Cumulus Mediocris

Missatges: 845

« Resposta #17 en: 9 Setembre de 2006, 10:04:14 »

Jack , cullons, que no sou gents imparcials , o sigui que al Berguedà-Ripollés, només hi voleu veure vaques i bolets, no??? .... el Jovent marxa, no hi ha gaire futur, només es veu futur a " ser com ells volen que siguem " i no a ser " com volem ser " ....

El Berguedà amb les seves mines, textil, el Ripollés amb les seves Fargues i també tèxtil .... no se a quin segle , tenien un pes important de la industria Catalana ..... a Sant Joan mateix , la disminució de poblaciò es de un 50%.

Pèrò es clar, per alguns només som els tipics venedors de Butifarres i espatlla de xai al forn , doncs saveu que, jo diria que la mitat del Ripollés-Berguedà, encara somia a no avocar-se al turisme, com el Pirineu Occidental ... i jo en soc un d´ells , m´agrada el turisme, pero no massificat ....

Exacte,

sovint des de Barcelona es veuen les coses d'una manera bastant peculiar. Massa ecologisme idílic i de "postal" al meu entendre. La gent de les comarques menys poblades també té dret a tenir l'opció de poder trobar feina prop de les seves cases.

Crec que s'ha de compaginar el creixement amb el respecte pel medi, i no només al pririneu. Voltant per prop de Barcelona, quantes urbanitzacions es mengen les vessants de les muntanyes?

I el creixement (infraestructures, indústria, serveis) és necessari perquè penseu que Catalunya ha augmentat 1 milió de persones en els darrers 5 anys, i això és un creixement brutal. I amb les polítiques d'immigració actuals, aquest creixement es pot mantenir o fins i tot agumentar.
En línia

Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)

JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Missatges: 613

« Resposta #18 en: 10 Setembre de 2006, 01:11:16 »

Dí que sí,

y ójala el petroleo se hubiera encontrado en mi bancal.

Una instalación industrial es trabajo fijo para mucha gente durante algún tiempo (el petroleo no es infinito), es cómo en mi pueblo, con los campos eólicos (la mayor de Europa en su día) han conseguido que muchos jóvenes se hayan quedado en el pueblo con trabajo, se hayan casado y estén trayendo gente al mundo. Ahora están empezando también con la energía solar.

Saludos.

En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #19 en: 10 Setembre de 2006, 15:08:03 »

Grácias Pèlag y Josillus, veo que no soy el único que soy rarus  Grin Grin Grin

Por cierto, las perforaciones , que duraron 1.5-2 años, mil pelas si se conoce donde las hicieron..... lo digo porqué , si se hace bien, no tiene porquè dar el tan conocido  "impacto ambiental" ,  Wink Wink Wink Wink
En línia

Since 1909
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió