Tin
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel
|
Gràcies 
Doncs sí, realment, aquesta zona del Pirineu és una de les millors que conec. A més a més no hi ha cap dificultat d'allotjament. El poble de Luz Sant Sauveur, principal nus de comunicacions de la vall, disposa de molts càmpings (nosaltres vam estar a un al centre del poble) i bastants hotels de diferents categories.
És un poble tipus Viella per a que m'entengueu, i és un "camp base" perfecte per a fer multitud d'excurssions per aquesta zona.
Una de les millors, i que us recomano, és pujar el Col du Tourmalet i després, baixant per l'altra banda, arrivar a l'estació d'esquí de La Mongie i agafar el telefèric que puja al Pic du Midi (25 €). Si enganxeu un dia clar i sense núvols (cosa difícil ja que de quatre cops que he anat a la meva vida només he pogut pujar un ) la vista des d'allà dalt no té paraules per descriure-la. Si voleu veure unes vistes panoràmiques excel.lents per anar obrint boca, visiteu aquesta adreça http://www.picdumidi.com/visite/index.htm . Antigament es pujava al Pic du Midi en cotxe per una pista de peatge, per`degut suposo a que el negoci del telefèric és més rendible i també a la seguretat de la pista, en què hi havia força desprendiments i havia de ser condicionada després de cada hivern, ara no s'hi pot pujar. De totes maneres, els 25 € els pagaria gustosament (sempre i quant no hi hagi núvols) sabent les vistes que hi ha i la visita a l'observatori astronòmic 
Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30232

|
De veritat quina passada de paisatges!!! I quins records del Taillón, com diu en Jordi
Fantàstic repor!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3657

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Ei Tin!! Quina alegria veure't per aquí i més amb aquest reportatge. Enhorabona per les fotos, jo també he estat per aquí i és impresionant. M'encanta aquesta zona del Pirineu, tot és encantador però aquesta part és la millor.
Una abraçada!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|