Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: El circ de Gavarnie (Llegit 380 vegades)
|
Tin
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel
|
Gràcies 
Doncs sí, realment, aquesta zona del Pirineu és una de les millors que conec. A més a més no hi ha cap dificultat d'allotjament. El poble de Luz Sant Sauveur, principal nus de comunicacions de la vall, disposa de molts càmpings (nosaltres vam estar a un al centre del poble) i bastants hotels de diferents categories.
És un poble tipus Viella per a que m'entengueu, i és un "camp base" perfecte per a fer multitud d'excurssions per aquesta zona.
Una de les millors, i que us recomano, és pujar el Col du Tourmalet i després, baixant per l'altra banda, arrivar a l'estació d'esquí de La Mongie i agafar el telefèric que puja al Pic du Midi (25 €). Si enganxeu un dia clar i sense núvols (cosa difícil ja que de quatre cops que he anat a la meva vida només he pogut pujar un ) la vista des d'allà dalt no té paraules per descriure-la. Si voleu veure unes vistes panoràmiques excel.lents per anar obrint boca, visiteu aquesta adreça http://www.picdumidi.com/visite/index.htm . Antigament es pujava al Pic du Midi en cotxe per una pista de peatge, per`degut suposo a que el negoci del telefèric és més rendible i també a la seguretat de la pista, en què hi havia força desprendiments i havia de ser condicionada després de cada hivern, ara no s'hi pot pujar. De totes maneres, els 25 € els pagaria gustosament (sempre i quant no hi hagi núvols) sabent les vistes que hi ha i la visita a l'observatori astronòmic 
Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 29866

|
De veritat quina passada de paisatges!!! I quins records del Taillón, com diu en Jordi
Fantàstic repor!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3489

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Ei Tin!! Quina alegria veure't per aquí i més amb aquest reportatge. Enhorabona per les fotos, jo també he estat per aquí i és impresionant. M'encanta aquesta zona del Pirineu, tot és encantador però aquesta part és la millor.
Una abraçada!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8578

Dos tresors...
|
Home, Tin ..... que passa, noi!!! ja era hora que treguéssis el nas per aquí amb un bon repertori de bones fotus de les teves rutes..... enhorabona per les imatges.... el salt d'àigua és impressionant..... 
Una abraçada, noi...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4